دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت دو رزمنده مقاومت اسلامی خبر داد.

سیاستگذار پولی در راستای متنوع کردن ابراز مالی بنگاه‌ها، عقد خرید دین را به رسمیت شناخت که با بهره‌گیری از این ابزار، مبدل اسناد تجاری (چک، سفته و برات) به نقدینگی قبل از سررسید فراهم خواهد شد.

خزانه‌داری کل کشور، نتیجه بیستمین و دومین هفته عرضه اوراق بهادار دولتی در سال جاری منتهی به مورخ چهارم مهر ماه 1403 را اعلام کرد.

طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی آمار متوفیان حادثه معدن زغال‌سنگ طبس به 50 نفر رسید.

پوستر دربی امروز از سوی 2 تیم استقلال و پرسپولیس منتشر شد.

جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه فرش تورنتو کانادا که از دوم تا پنجم آذرماه سال‌جاری برگزار می شود، شرکت می‌کند.

سیدحسن نصرالله حملات این بازیگر به اسرائیل را به جنگ در غزه منوط کرده است. او ماه‌هاست بر این مقوله تاکید دارد که تنش‌زدایی نمی‌تواند بدون برقراری آتش‌بس بین اسرائیل و حماس محقق شود. این موضع گیری عملاً اسرائیل و لبنان را در شرایط پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

حسن یزدانی اعلام کرد: قرار است بعد از گذشت 6 ماه مجدداً برای ویزیت و بررسی پیشرفت روند درمانی به فرانسه سفر کنم.

وزیران خارجه ایران و سوئیس در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و رایزنی کردند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: حتی اگر رئیس جمهور کسی را معرفی کرد، شما حق ندارید خارج از ضوابط او را بپذیرید.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین مالی50 هزار هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن خبر داد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت گفت: یک شرور مسلح به اتهام درگیری و تیراندازی در محله خلیج فارس تهران بازداشت شد.

تا همین اواخر، رهبران اسرائیل حملات تلافی جویانه‌ای را انتخاب می‌کردند که در مقیاسی نبود تا جنگی تمام عیار را در شمال رقم بزند. با هر حمله حزب‌الله، اسرائیل با الگوی مورد نظر خود پاسخ می‌داد؛ گزاره‌ای که موجب شد ارتش اسرائیل به عمق لبنان حمله، تاکتیک‌های مرگ‌بار بیشتری را علیه اهداف حزب‌الله به کار گرفته و یک منطقه حائل غیرنظامی در جنوب لبنان ایجاد کند؛ رخدادی که زمینه ساز آوارگی ده‌ها...

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ارتش اشغالگر امروز نیز بخش‌های وسیعی از جنوب لبنان و منطقه البقاع را بمباران کرده است.

دانشمندان نیوزیلند اعلام کردند یک گونه جدید از «کوسه شبح» را شناسایی کرده‌اند؛ یک نوع ماهی که کف اقیانوس آرام پرسه می‌زند و طعمه‌های خود را تا یک مایل پایین شکار می‌کند.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 212 نماینده برگزار شد. در این میان یکی از تصاویر نمایندگان مورد توجه قرار گرفت.