دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی آورده است: وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، رخداد مه، در نقاط مستعد بارش تگرگ و کاهش محسوس دما چهارشنبه (4 مهر) در گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان، پنج‌شنبه (5 مهر) در گیلان، مازندران، گلستان، نوار شرقی اردبیل و ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران و جمعه (6 مهر) در مازندران، شرق گیلان و غرب گلستان...

نوربخش داداشی اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد.

مسعود پزشکیان شب گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.

وزیر خارجه انگلیس خطاب به مسکو مدعی شد: حمله شما فقط به خاطر منافع خودتان است و می‌خواهید دولت مافیایی خود را به یک امپراطوری مافیایی توسعه دهید؛ مافیایی متکی بر فساد!

اسکندر مومنی در حکمی سیدمهدی موسوی را به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

محمد منان گفت: اینکه رئیس جمهور جمهوری اسلامی مقتدر از کلماتی استفاده کند که پیام ناخوشایندی را به جبهه مقاومت مخابره کند و جوری صحبت شود که گویا حزب الله به تنهایی نمی تواند از خودش دفاع کند، کار درستی نیست.

در نشست امروز چهارشنبه - چهارم مهرماه - صحن علنی مجلس شورای اسلامی، محمدرشیدی موارد اعلام وصولی به هیأت رئیسه را قرائت کرد که بر اساس آن لایحه تبدیل شهرهای پرند، کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان اعلام وصول شد.

عباس عبدی به آزادی محسن برهانی استاد حقوق واکنش نشان داد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در شبکه اجتماعی خود موسوم به "تروث سوشیال" مدعی شد: زندگی من مورد تهدیدات بزرگی از سوی ایران قرار گرفته است و تمامی ارتش آمریکا در حال نظاره‌کردن هستند و منتظرند.

مدافع 31 ساله فرانسوی با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

حسین ظفری درباره آخرین جزئیات حادثه معدن طبس گفت: صبح امروز آخرین پیکر کارگران معدن در انتهای کانال C کشف و خارج شد و به این ترتیب تعداد جانباختگان این حادثه به 49 نفر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: این پدیده جوی از اواخر وقت چهارشنبه آغاز شده و تا عصر پنج شنبه 5 مهر ادامه خواهد داشت.

رهبر انقلاب فرمودند: امروز بعضی‌ها جمهوری اسلامی را ملامت می‌کنند از داخل خودمون که جمهوری اسلامی با دنیا بد است و با دنیا قهر است؛ این خلاف واقع است، چنین چیزی نیست. اگر منظور این است که ما با دنیا کار سیاسی، کار اقتصادی، تعامل و رفت و آمد نداریم، که خب این واضح است که خلاف واقع است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس صرفا یک دوره تاریخی نیست، بلکه گنجینه عظیم فرهنگ‌ساز و یک سرمایه گرانقدر معنوی است که امروز به الگوی مجاهدان جبهه جهانی مقاومت تبدیل شده است و اگر می‌بینیم این روزها حملات وحشیانه رژیم غیرقانونی و تروریست صهیونیستی با مقاومت شجاعانه و مومنانه مواجه می‌شود، به این دلیل است که مردم شجاع فلسطین و لبنان تجربه افتخارآمیز مردم ایران در...

درآمد یکی از مهمترین متغیرهای زندگی خانوار است. هرچه درآمد خانوارها افزایش پیدا کند میزان مصرف و رفاه آن‌ها به مرور بیشتر می‌شود.