دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسیله برقی در هر خانه ای تلویزیون می باشد.

رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت فرمودند: انگیزه حمله به مرزهای ایران انقلابی مخصوص صدام و حزب بعث نبود.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,534 (چهل و نه هزار و پانصد و سی و چهار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ 28 شهریورماه ماه 1403 دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی) از جدیدترین پروژه مسکن جنوب بازدید به عمل آورد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد که روادید برای هئیت روسی عازم به نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با محدودیت های تردد صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ 28 شهریورماه ماه 1403 دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی) از پروژه مسکونی سایه بازدید به عمل آورد.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,534 (چهل و نه هزار و پانصد و سی و چهار تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به نقل از گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)؛ محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن، در جریان بازدید از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با اشاره به تحولات ساختاری اخیر، این شرکت را در مسیر خروج از ساختارهای سنتی و حرکت به سوی رویکردهای نوین مدیریتی دانست.

بازار ارز سرانجام در روز سه‌شنبه به رکود یک ماه و نیم اخیر پایان داد و با در پیش گرفتن نوسانات صعودی، شاهد شکستن مرزهای مقاومتی توسط دلار بود؛ روندی که در پی آن قیمت دلار در بازار تهران و هرات در میانه کانال 60 هزار تومان نوسان داد. معامله گران معتقدند «رشد تقاضا و قدرت خرید» مهم‌ترین عامل تغییر فاز بازار ارز طی روز گذشته بوده است و این اتفاق نشان از تحولات مثبت در آینده نزدیک دارد.

دانلود جوکر 2 فصل 2 قسمت 6 آخر بانوان طبقه 21، دانلود جوکر 2 قسمت 6 آخر بانوان، جوکر بانوان قسمت 6 ششم، دانلود جوکر 2 قسمت 6 رایگان، دانلود جوکر 2 قسمت 6 اخر خانم ها، دانلود قسمت 6 فصل 2 جوکر 2، دانلود جوکر فصل دوم قسمت ششم بانوان کامل با لینک مستقیم

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ 28 شهریورماه ماه 1403 دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی) و تیم فنی و مهندسی از روند اجرایی پروژه تجاری مسکونی شار بازدید به عمل آمد.

خرید ابزار به صورت اقساطی راهکاری هوشمندانه برای افرادی است که می‌خواهند به ابزارآلات با کیفیت و حرفه‌ای دسترسی داشته باشند، اما توان پرداخت یکجای هزینه آن را ندارند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس‌خودرو را ویژه متقاضیان عادی، از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه چهارم مهر ماه) از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا اجرایی کرد.

عارف با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای ورود به موقع و بررسی حادثه معدن طبس تصریح کرد: باید با هماهنگی و همکاری سه قوه به نتیجه‌ای واحد و ارائه راهکارهای لازم برای ایمن‌سازی معادن کشور و رسیدگی به مسائل مصدومان و خانواده جانباختگان این حادثه برسیم.

آژیر خطر در مناطق زخرون یعکوب و ساحل الکرمل در جنوب شهر حیفا و منطقه یوکنعام به صدا درآمد و انفجارهایی قوی نیز در مناطق ام الفحم و الناصره بدون به صدا درآمدن آژیر خطر بوقوع پیوست.

براساس جدول محدودیت‌های ترافیکی، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه چهارم مهر تا ساعت 6 صبح روز شنبه هفتم مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.