دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

درآمد یکی از مهمترین متغیرهای زندگی خانوار است. هرچه درآمد خانوارها افزایش پیدا کند میزان مصرف و رفاه آن‌ها به مرور بیشتر می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با استعفای عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه مخالفت کردند، قرار بود حسین‌زاده معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق کشور شود.

براساس آخرین داده‌های گمرک از آمار صادرات و واردات کشور در 15 ماه منتهی به خرداد 1403، تراز تجاری بدون احتساب میعانات گازی در اغلب ماه‌ها با کسری همراه بوده است.

امروز قیمت سکه امامی به 46,300,000 (چهل و شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.65 درصدی داشته است. قیمت دلار اما بالا رفت.

امروز قیمت سکه امامی به 46,300,000 (چهل و شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.65 درصدی داشته است. قیمت طلا هم عقب نشست.

امروز قیمت سکه امامی به 46,300,000 (چهل و شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.65 درصدی داشته است.

رهبر انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت فرمودند: آمریکا می گوید دخالتی نداریم و خبر نداریم اما هم خبر دارند و هم دخالت.

امروز قیمت دلار مبادله ای بالا رفته است و به 49,534 (چهل و نه هزار و پانصد و سی و چهار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش است.

سعید شفیعیان اظهار کرد: بنا بر هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای نوار شرقی و نیمه جنوبی استان در کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار شهرستان خواف به حالت آماده‌باش در آمدن نیروهای اورژانس و هلال‌احمر و... مصوب شد.

امروز قیمت سکه امامی به 46,300,000 (چهل و شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.65 درصدی داشته است. قیمت دلار اما بالا رفت.

براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از معامله‌گران، تغییر روند بازار تهران در پی «حجم فروش گسترده دلار» در روز دوشنبه است که «دلار» را عقب نگه داشته بود.

حزب‌الله لبنان طی بیانیه دوم امروز چهارشنبه اعلام کرد که با موشک بالستیک از نوع قادر یک، مقر فرماندهی موساد را در حومه تل‌آویو هدف قرار داده است.

رسانه آمریکایی با استناد به منابعی ناشناس گزارش داد مقامات غربی، دستاوردی را در «طرح پیروزی» رئیس‌جمهور اوکراین نمی‌بینند و برعکس، آن را نوعی «لیست آرزو» تلقی می‌کنند.

پزشکیان با بیان اینکه فرانسه می‌تواند در متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی بسیار موثرتر عمل کند، گفت: امروز مردم ایران و منطقه به شدت از جنایات رژیم صهیونیستی متاثر هستند و تداوم این جنایات می‌تواند وضعیت را از کنترل خارج کند.

برف‌پاک‌کن به طور مستقیم به کیفیت تیغه‌های آن وابسته بوده و انتخاب نادرست تیغه برف پاک کن می‌تواند منجر به کاهش دید و خطر تصادف و خسارات گردد. فروشگاه لنزو لامپ (لنزو اسدیان) ارائه دهنده تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه و کلیه لوازم یدکی خودرو می باشد.

احمد راستینه اظهار کرد: خوشبختانه لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به تائید شورای محترم نگهبان رسید و به مجلس ابلاغ شد و به زودی ریاست مجلس این قانون را ابلاغ خواهند کرد.