دوشنبه 16 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از معامله‌گران، تغییر روند بازار تهران در پی «حجم فروش گسترده دلار» در روز دوشنبه است که «دلار» را عقب نگه داشته بود.

حزب‌الله لبنان طی بیانیه دوم امروز چهارشنبه اعلام کرد که با موشک بالستیک از نوع قادر یک، مقر فرماندهی موساد را در حومه تل‌آویو هدف قرار داده است.

رسانه آمریکایی با استناد به منابعی ناشناس گزارش داد مقامات غربی، دستاوردی را در «طرح پیروزی» رئیس‌جمهور اوکراین نمی‌بینند و برعکس، آن را نوعی «لیست آرزو» تلقی می‌کنند.

پزشکیان با بیان اینکه فرانسه می‌تواند در متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی بسیار موثرتر عمل کند، گفت: امروز مردم ایران و منطقه به شدت از جنایات رژیم صهیونیستی متاثر هستند و تداوم این جنایات می‌تواند وضعیت را از کنترل خارج کند.

برف‌پاک‌کن به طور مستقیم به کیفیت تیغه‌های آن وابسته بوده و انتخاب نادرست تیغه برف پاک کن می‌تواند منجر به کاهش دید و خطر تصادف و خسارات گردد. فروشگاه لنزو لامپ (لنزو اسدیان) ارائه دهنده تیغه برف پاک کن و لاستیک تیغه و کلیه لوازم یدکی خودرو می باشد.

احمد راستینه اظهار کرد: خوشبختانه لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به تائید شورای محترم نگهبان رسید و به مجلس ابلاغ شد و به زودی ریاست مجلس این قانون را ابلاغ خواهند کرد.

امروز قیمت بیت کوین در بازار بالا رفته است و به 64,191 (شصت و چهار هزار و یکصد و نود و یک) رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.87 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 3,898,900 (سه میلیون و هشتصد و نود و هشت هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.43 درصدی داشته است.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسیله برقی در هر خانه ای تلویزیون می باشد.

رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت فرمودند: انگیزه حمله به مرزهای ایران انقلابی مخصوص صدام و حزب بعث نبود.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,534 (چهل و نه هزار و پانصد و سی و چهار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ 28 شهریورماه ماه 1403 دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی) از جدیدترین پروژه مسکن جنوب بازدید به عمل آورد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد که روادید برای هئیت روسی عازم به نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با محدودیت های تردد صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ 28 شهریورماه ماه 1403 دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی) از پروژه مسکونی سایه بازدید به عمل آورد.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,534 (چهل و نه هزار و پانصد و سی و چهار تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به نقل از گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)؛ محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن، در جریان بازدید از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با اشاره به تحولات ساختاری اخیر، این شرکت را در مسیر خروج از ساختارهای سنتی و حرکت به سوی رویکردهای نوین مدیریتی دانست.