سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز در اولین روز پاییز شاهد نوسان محدود قیمت دلار در کانال 59 هزار تومان بود؛ روندی که در پی رکوردزنی قیمت اونس طلا در آخرین روزهای شهریور شکل گرفت و مسیر طلا و سکه را از دلار جدا کرد.

شادی مالکی اظهار کرد: بسامانه سپند توسط وزارت کشور از اردیبهشت ماه امسال به والدین دانش آموزان معرفی و مقرر شد صدور تایید صلاحیت سرویس‌های مدارس توسط این سامانه صورت گیرد.

امروز قیمت بیت کوین در بازار رشد داشته است و به 63,762 (شصت و سه هزار و هفتصد و شصت و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.22 درصدی داشته است.

بهروز ابراهیم‌آبادی شایعه برکناری «سید انور رشیدی»، شهردار سنندج را تکذیب کرد و اظهار داشت: طرح چنین شایعاتی از سوی برخی افراد در محافل و فضای مجازی کاملاً کذب بوده و اصلاً صحت ندارد.

امروز قیمت دلار مبادله ای بالا رفته است و به 49,569 (چهل و نه هزار و پانصد و شصت و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.04 درصدی داشته است.

در پی انفجار در معدن طبس مصر پیام تسلیت به ایران ارسال کرد.

مجموعه تعمیر گیربکس اتوماتیک "مدرن گیربکس" با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر و نگهداری گیربکس‌های اتوماتیک، یکی از برجسته‌ترین مراکز تعمیراتی در کشور است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

وزارت امور خارجه صنعا رژیم صهیونیستی را از ادامه‌ی تجاوزات علیه لبنان بر حذر داشته است.

پیکر «رضا سراج» معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با حضور مقامات کشوری و لشگری تشییع شد.

سفیر ایران در عربستان از پیام عباس عراقچی به امیر فیصل بن فرحان خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امیدوارم در پایان پاییز امسال باز هم بگوییم که میزان تصادفات در شهر تهران به صفر رسیده است و این خبر خوش را به مردم بدهیم.

رکورد تاریخی اونس طلا، ارزش ذاتی طلا و سکه را هم با افزایش همراه کرد و حباب طلای آبشده به 140 هزار تومان و حباب سکه به حدود 17 درصد رسید تا حباب‌های قیمتی در سطح منطقی‌تری قرار بگیرند.

جواد قناعت روز دوشنبه در حاشیه معدن حادثه دیده طبس در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مردم کشور به خصوص خانواده‌های داغدیده این حادثه افزود: بعد از وقوع حادثه معدن طبس در شامگاه شنبه تمام امکانات استان بسیج شد تا عملیات امدادی در 2 بلوک B و C با سرعت انجام شود.

حریت دیدار اردوغان با مسعود پزشکیان را از مهمترین گفت‌وگوی دیپلماتیک رئیس‌جمهور ترکیه در آمریکا خوانده است.

عبدالرضا داوری توئیتی را درباره سفر مسعود پزشکیان به نیویورک منتشر کرد.