سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رکز عملیات اورژانس وابسته به وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: حملات دشمن اسرائیلی به شهرک‌ها و روستاهای جنوب به شهادت 100 نفر و زخمی شدن 400 نفر منجرشده است.

شرکت پیمانکاری، شرکتی است که با بستن قرارداد با اشخاص حقیقی و یا حقوقی، انجام پروژه های مختلف آن ها را بر عهده گرفته و کارهایی مثل ساخت، نصب، اجرا و مواردی از این دست را برایشان انجام می دهد.

سازمان حمایت از خبرنگاران افغانستان اعلام کرد: طالبان پخش زنده برنامه‌های سیاسی در رسانه‌ها را «ممنوع» کرده است.

«فاطمه سادات حسینی» و «خدیجه جدا»، طی احکامی جداگانه از سوی «حسین افشین» به سمت مشاور راهبردی و مشاور بانوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب شدند.

فرماندار طبس گفت: هنوز 14 پیکر دیگر در تونل محبوس هستند که امیدواریم بتوانیم به کمک امدادگران انها را زنده خارج کنیم اما با توجه گذشت زمان و محدوده تخریبی که صورت گرفته امید زیادی به زنده بودن این عزیزان نیست و با کمکهای امدادگران امیداریم تا ساعات آینده پیکر این عزیزان هم از تونل خارج شود.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از دیدار پزشکیان با حدود بیست نفر از روسای کشورها مختلف در نیویورک خبر داد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اعلام کرد: با توجه به اعلام نظرات کارشناسی که اعلام شده احتمال زنده ماندن آن افرادی هم که در داخل هستند تقریبا نزدیک به صفر است.

رئیس جمهور اوکراین دیروز در سفری مهم وارد آمریکا شد و قصد دارد تا در این سفر نقشه «پیروزی» کی‌یف را برای پایان دادن به جنگ با روسیه، به رئیس جمهور آمریکا ارائه دهد.

فرمانده کل سپاه در پیامی از اعلام آمادگی سپاه برای هرگونه کمک در احیای محل کار کارگران حادثه تلخ و دلخراش معدن طبس خبر داد.

تقسیم بندی هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی مشخص شد.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که مقام‌های این کشور در حال تحقیق در مورد احتمال شهادت یحیی سنوار، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس در حملات هوایی به نوار غزه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بعد از تجاوز به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق قابل پیشبینی بود که برخی طرف‌های فرامنطقه‌ای از جمله دولت آمریکا و برخی طرف‌های اروپایی برای اینکه مانع تنبیه متجاوز به دست دولت جمهوری اسلامی شوند تحرکات و ظرفیت‌های دیپلماتیک خودشان را به خدمت بگیرند.

حمید رسایی از حضور وزیر اطلاعات در جلسه فردای کمیسیون امنیت ملی برای پاسخ به 2 سوال خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در این جلسه تاکید شد که ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت شهید رئیسی و همرانش نداشته است

شروین حاجی پور اعلام کرد که تبرئه شده است.

یکی از اقوام «یلدا رحیمی» که در شهرستان باغملک خودکشی کرده است گفت: او این اواخر از کمیته امداد تقاضای وام کرده، اما کمیته امداد با وجود اینکه از شرایط زندگی یلدا خبر داشته به تقاضای او توجهی نکرده است.