چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام سازمان اورژانس استان تهران، دومین انتقال مصدومان لبنانی توسط کارشناسان این اورژانس به مراکز درمانی پایتخت انجام شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نزدیک شدن جنگ غزه به یکسالگی بیان کرد: یک سال بعد از شروع نسل‌کشی، نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و اکنون از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است.

وزیر کشور لبنان ضمن حساس و خطرناک خواندن اوضاع امنیتی در این کشور از نیرو‌های امنیتی خواست که در اوج آمادگی باشند و هرگونه تحرک مشکوک را رصد و با آن مقابله کنند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان در پستی در صفحه کاربری خود در پلتفرم «ایکس» شهادت مبارزان مقاومت را تسلیت گفت.

یک رسانه عربی اعلام کرد که یک زن مجاری که مظنون اصلی و متهم مرتبط با ماجرای پیجرهای منفجر شده در لبنان است، تحت حفاظت سرویس مخفی مجارستان قرار دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد و در این شرایط فعلا در دستور کار نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون نتانیاهو کار صدام را انجام می‌دهد و برای کشاندن ما به جنگ تمام‌عیار با آمریکا، مدام در حال تحریک ایران و انجام اقدامات تروریستی همچون حمله به سفارتخانه و ترور اسماعیل هنیه است‌.

رئیس جمهور فردا صبح یکشنبه اول مهر برای حضور در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک می‌شود.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: بازار برنج پاکستانی و هندی بدلیل کمبود با نوسان قیمت روبرو شده است. اخیرا لپه در بازار کمیاب شده به طوریکه قیمت آن ظرف 20 روز گذشته از 55 به 78 هزارتومان رسیده است و نرخ شکر هم مشخص شد.

وزیر صمت از دستور فوری به سازمان توسعه تجارت خبر داد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران - شمال تا ساعت 24 امشب برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

سهمیه بنزین مهرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مهرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

تیم‌های ملی پدل مردان و زنان ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی کویت با مشکل صدور ویزا مواجه شده‌اند.

معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بعد از یک عمل جراحی سخت تومور مغزی دعوت حق را لبیک گفت.

همزمان با سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام صادق (ع)، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت و همچنین قشرهای مختلف مردم، درس بزرگ نبوی را امت‌سازی برشمردند.

مقاومت لبنان امروز - شنبه - یک پایگاه صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.