چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، شهرداری تهران اعلام کرد که استفاده از خدمات مترو و اتوبوس به مدت یک هفته برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان خواهد بود.

جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

جزئیات جدید از حملات اسرائیل به لبنان منتشر شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد.

سید عماد حسینی از نیروهای توانمند اهل‌سنت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با بیان باید متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی در نهضت ملی مسکن از امتیازات خاص برخوردار شوند، گفت: اگر تورم 40 درصدی نباشد کارهای اجرایی و عمرانی بهتر جلو می‌رود.

موشک جهاد، جدیدترین موشک بالستیک نیروی هوافصای سپاه است که برای اولین بار در رژه نیروهای مسلح به نمایش درآمد.

خانواده مدافع حرم محمدرضا نوری در دیدار و گفت و گو با وزیر امور خارجه ضمن تشریح پرونده اسارت او، ابراز امیدواری کردند: با پیگیری دستگاه دیپلماسی، این شهروند ایرانی به کشور بازگردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پس از بررسی تیم ارزیاب‌، زمین لرزه 4.2 ریشتری بامداد شنبه حوالی فاریاب هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور شب گذشته ده‌ها پهپاد اوکراینی را در مناطق مختلف رهگیری و منهدم کردند.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت صبح امروز شنبه 31شهریور ماه در وضعیت قابل قبول یا سالم قرار دارد.

یک رسانه صهیونیستی مدعی شد جاسوس‌های این رژیم اطلاعات مربوط به زمان و مکان برگزاری نشست فرماندهان ارشد یگان نخبه «رضوان» حزب‌الله را در اختیار رژیم قرار دادند.

در مراسم امروز رژه نیروهای مسلح در تهران از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه با عنوان «شاهد 136 B» رونمایی شد.

جانشین پلیس‌راه راهور فراجا از اعمال محدودیت تردد در برخی محورهای مواصلاتی کشور در آخرین روز از سفرهای تابستانی خبر داد.

معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان متبوع خود از انتصاب رایزن علمی و پژوهشی زن برای نخستین بار در دولت چهاردهم خبر داد و گفت به روسای دانشگاه‌ها توصیه شده از زنان در معاونت‌های دانشجویی و به طور کلی معاون دانشگاه بیشتر استفاده کنند.

اسرائیل ابعاد جنگ در غزه را گسترش داده و حالا مواضع حزب‌الله لبنان را هدف عملیات خرابکارانه‌اش قرار داده و تمرکز خود را بر روی مرز لبنان معطوف کرده است.