چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 39 سنت معادل 0.52 درصد کاهش به 74 دلار و 49 سنت رسید.

پس از آنکه ایلان ماسک به دستور حضور در دادگاه برای شهادت دادن درباره تحقیق مربوط به خرید توییتر (ایکس) عمل نکرد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد خواستار تحریم وی خواهد شد.

نرگس قدیریان همسر سفیر ایران در لبنان در حساب شخصی خود در ایکس نوشت: الحمدلله حال آقای امانی بسیار مناسب است.

رسانه آمریکایی گزارش داد دولت ایالات متحده نگران وقوع یک جنگ تمام‌عیار میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی بوده و باور دارد کاهش تنش‌ها میان این 2 طرف دشوار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران جزییات نصب دوربین در اتوبوس‌های BRT را تشریح کرد و گفت: در ابتدای مهرماه بر روی یک دستگاه اتوبوس بی. آر. تی نصب خواهد شد و در صورت موفقیت آمیز بودن، بر روی سایر اتوبوس‌ها هم نصب می‌شود.

رئیس‌جمهور خطاب به مهمانان کشورهای اسلامی گفت: وحدت ما در مقابل دشمنان مانع رفتارهای دلبخواهی بیگانگان خواهد بود.

افزایش 65 درصدی هزینه‌های تسلیحاتی اوکراین، حجم بسته کمکی جدید آمریکا برای کی‌یف، اطمینان وزیر خارجه کره شمالی نسبت به پیروزی روسیه در درگیری، ادامه حمایت نروژ از کی‌یف تا سال 2030 و کمبود شدید گندم در اوکراین، از مهمترین رویدادها پیرامون جنگ هستند.

حزب الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس خبر داد.

منابع از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب لبنان خبر دادند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سمنان گفت: افزایش قیمت نان در این استان در دستور کار نیست و مردم نسبت به این موضوع دغدغه نداشته باشند.

شبکه المیادین از افزایش شهدای شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به پایتخت لبنان به 16 شهید خبر داد.

پلیس راهور فراجا در آستانه پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت موج مسافران از شمال کشور، از احتمال افزایش حجم ترافیک در محورهای پرتردد شمالی خبر داد.

حماس با تسلیت به مردم لبنان و رهبری حزب‌الله در پی شهادت یکی از فرماندهان نظامی ارشد مقاومت در جنایت تروریستی رژیم اشغالگر، اعلام کرد که خون این شهید بزرگ و همه شهدای ما همچون شعله‌ای سوزان علیه صهیونیست‌ها خواهد بود و دشمن بهای این جنایتش را می‌دهد.

وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به ذهنیت کودکانه سیاستمداران غربی و اینکه ادعای ارسال موشک‌های ایران و کره شمالی به روسیه زاییده ذهن آمریکایی‌هاست، فاش کرد: رئیس جمهور پوتین وقتی درباره حمایت خود از کامالا هریس سخن گفت، شوخی می‌کرد.

وزیر امور خارجه گفت: اسرائیل به هدف افزایش تنش و جنگ نخواهد رسید ولی پاسخ جنایاتش را خواهد گرفت.

پارس آریا پیش از این با عنوان کادیلا شناخته می‌شد و حالا با نمایش این خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد به پایان مراحل ساخت و تولید رسیده است.