پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

نسبت بین اتریوم و بیت‌کوین، دو ارز دیجیتال برتر جهان در روز یکشنبه به پایین‌ترین میزان در بیش از سه سال گذشته رسید.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)، کلیات و جزییات طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه حمل و نقل را به تصویب رساندند.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور یک‌شنبه 1 مهرماه به‌منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک خواهد شد.

رئیس پلیس راه کشور درباره علت حادثه توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که اتوبوس از مسیر اصلی به مسیر انحرافی وارد می شود؛ سپس از آنجا وارد یک جاده اختصاصی مربوط به معدن شده و در آن جاده واژگون می‌شود.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نگرانی‌های گسترده‌ای در نهادهای امنیتی این رژیم مبنی بر قصد و نیت بنیامین نتانیاهو برای برکناری یوآو گالانت وزیر جنگ تل آویو آن هم در بحبوحه جنگ وجود دارد.

در جلسه علنی امروز سه‌شنبه صحن مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کار بررسی و تصویب شد.

چهارشنبه در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سرهنگ خانپور گفت: با توجه به فرا رسیدن آخرین هفته شهریور و تعطیلات آخر هفته پیش‌رو، از هموطنان خواست تا پیش از سفر برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن و آرام را تجربه کنند.

یکشنبه ارزش معاملات خرد بازار سهام با 2.4 درصد افزایش، به سطح 3 هزار و 385 میلیارد تومانی رسید.

زمین لرزه‌ای در مقیاس 3 ریشتر در حوالی فیروزآباد استان فارس را لرزاند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی کریستین وبر، تبعه اتریش از زندان خبر داد.

سردار مومنی درباره حادثه واژگونی اتوبوس در یزد گفت: در برسی های اولیه مشخص شده که اتوبوس از مسیر اصلی به یک مسیر انحرافی در یک جاده که اختصاصی معدن بوده می رود.

جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

ترامپ که به‌تازگی از دومین سوءقصد احتمالی جان سالم به در برده است، در مصاحبه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، در رابطه با تعامل آتی با چین گفت: «من آنها را دشمن نمی‌دانم. من فکر می‌کنم که ما با چین به خوبی کنار می‌آییم.»

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

کیهان نوشت: رئیس‌جمهور در جریان نشست خبری دیروز، در پاسخ به کیهان پیرامون فتنه 88 بحث کرد اما آن را اعتراض و عیب در وجود اهل فتنه نامید و نشان داد آنچه ارائه کرد یا خطا در ادراک مسئله است یا عدم پذیرش حقیقت. پزشکیان از پاسخ به کیهان طفره رفت و باید پرسید؛ شعار «انتخابات بهانه است - اصل نظام نشانه است»، بی‌حرمتی به تصویر امام راحل و پشتیبانی افراطیون مدعی اصلاحات از اینها عیب و اعتراض...