جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه اعلام کرد که طی روزهای اخیر تعرضی به مواضع ایران در سوریه صورت نگرفته است.

رحمت‌الله بیگدلی پیرو توئیت‌های روزهای گذشته خود درباره جمیله علم الهدی، دست به یک افشاگری جدید زد.

دولت چهاردهم در حالی تخصیص یک میلیارد دلار برای واردات خودرو را در برنامه دارد که پیش‌تر و در زمان تصویب آیین نامه اجرایی واردات خودرو در دولت سیزدهم، همین مبلغ برای واردات خودرو طی یک سال در نظر گرفته شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: زمستان با ناترازی گاز روبه‌رو خواهیم شد، ادامه داد: بعد از آن هم در تابستان ناترازی برق خواهیم داشت

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (28 و 29 شهریورماه) با گذر موج ضعیفی از روی استان تهران آسمان نیمه ابری همراه با افزایش باد، رگبار پراکنده باران در ارتفاعات و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی غربی و جنوبی مورد انتظار است.

بانک مرکزی ایران مکلف به پرداخت مبلغ 1961688432 دلار آمریکا به وزارت امور خارجه بابت حق عضویت سال 1403 (2024) جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد شد.

مجری جنجالی شبکه افق اقدام به انتشار یک استوری در واکنش به حواشی اخیر کرده است.

قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه 26 شهریور ماه در جدول زیر آمده است.

تصاویر زیر مسعود پزشکیان را در حال زیارت حرم مطهر حضرت عباس (ع) نشان می دهد.

ایلان ماسک بدون هیچ توضیحی پیام خود درباره ترور ترامپ را از توییتر خود حذف کرد و با انتشار پیام‌های دیگر تلویحاً مدعی شد که پیام قبلی‌اش صرفاً «شوخی» بوده است.

تخصیص یک میلیارد دلار ارز برای واردات خودرو سوپرایز دولت چهاردهم برای بازار خودرو در سال جاری است؛ موضوعی که رییس کل بانک مرکزی به آن اشاره کرد و از مشخص شدن ارز تخصیص یافته برای ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز در سال جاری خبر داد.

محمدرضا عارف با بیان اینکه از الان مشخص است که زمستان با ناترازی گاز روبه‌رو خواهیم شد، ادامه داد: بعد از آن هم در تابستان ناترازی برق خواهیم داشت. این شرایط نمی‌تواند دوام پیدا کند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمی‌شود که مشکلات را کتمان کنیم، وقتی خود مردم با گوشت و پوست و استخوان سختی معیشت را احساس می‌کنند، بنابر‌این باید در خصوص اقتصاد با مردم شفاف بود و از آن‌ها کمک خواست، کمک مردم هم نیازمند رفع موانع برای ورود بخش خصوصی به پروژه‌های اقتصادی و عمرانی است.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد.

تابستان 1941، ایالات متحده با اعمال تحریم کامل نفتی بر رقیب خود که به تهدیدی جدی تبدیل شده بود، تلاش کرد تا از تسلط اقتصادی خود بر ژاپن استفاده کند.

با حکم محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، علیرضا رئیسی جایگزین حسین فرشیدی در معاونت بهداشت وزارت بهداشت شد.