جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسام الدین آشنا به انتصاب ها در حوزه اطلاع رسانی دولت کنایه زد.

سیدمحمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی دهقان دهنوی را به عنوان رئیس سازمان توسعه تجارت انتخاب کرد.

شروین تبریزی درباره خرابی آمبولانس در ورزشگاه شهر قدس در جریان نشست خبری مربی استقلال اظهار کرد: آمبولانسی که گفته شده دچار خرابی شده است متعلق به یک شرکت خصوصی بوده است و طبق تفاهمی که با هیئت فوتبال آن شهرستان داشته‌اند در ورزشگاه حضور پیدا کرده است.

امروز قیمت بیت کوین در بازار پایین آمده است و به 58,511 (پنجاه و هشت هزار و پانصد و یازده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 2.42 درصدی داشته است.

زاکانی گفت: بنده 2 نقطه شهر تهران را یکی شمال غرب و دیگری مرقد حضرت امام (ره) را به عنوان محلی برای انتقال پایتخت در دولت شهید رئیسی در هیات دولت پیشنهاد دادم تا تجمیع ادارات و وزارتخانه‌های دولتی در آن مکان‌ها شکل بگیرد.

حالا که قهوه به یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار جهان تبدیل شده است، بد نیست با برندهای مطرح این صنعت آشنا شویم تا با انتخابی آگاهانه‌تر، از نوشیدن قهوه لذت بیشتری ببریم.

در دستور مکتوب رئیس دانشگاه تهران آمده است: جهت تجدید نظر در احکام انضباطی صادرشده برای معدود دانشجویانی که در سه سال اخیر به دلایل مختلف در شورای انضباطی دانشگاه صادر است، این امکان فراهم شود تا با حضور دانشجویان مذکور و بر طبق ضوابط مربوطه توأم با اصل رأفت اسلامی، نسبت به بررسی مجدد پرونده‌ها اقدام لازم صورت گیرد و ظرف یک هفته آینده گزارش نهایی ارائه گردد.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,436 (چهل و نه هزار و چهارصد و سی و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.05 درصدی داشته است.

سربازان ماهر منقضی خدمت واجد شرایطی که حداکثر 5 سال از تاریخ ترخیص آنها گذشته‌است، می‌توانند از تسهیلات خوداشتغالی بهره مند شوند؛ اکنون سقف پرداخت این تسهیلات 150 میلیون تومان با بازپرداخت 7 ساله و کارمزد 4 درصد خواهد بود.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,436 (چهل و نه هزار و چهارصد و سی و شش تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تقاضا دارم با توجه به تحولات کشور و فرمایشات ریاست جمهوری در خصوص دانشجویان اخراجی و تعلیقی کمیته ایجاد شود ما بتوانیم روزنه امیدی که در جوانان ایجاد شده را تقویت کرده و قوت ببخشیم.

معامله‌گران معتقدند «انتظار بازارهای مالی برای کاهش نرخ بهره» توسط فدرال رزرو و «کاهش نوسانات نرخ ارز» دو عامل موثر بر روند نزولی قیمت‌ها در جریان معاملات روز یکشنبه بودند.

طبق گزارش وبگاه خبری العربی الجدید، قرار است بلینکن با «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهور مصر به منظور ارائه پیشنهادهای جدید درخصوص ازسرگیری مذاکرات دیدار و رایزنی کند.

تصاویر زیر مسعود پزشکیان را در حال زیارت حرم مطهر حضرت عباس (ع) نشان می دهد.

دیجی‌شهر، یک پلتفرم نوپای ایرانی در حوزه لندتک است که به پشتوانه حمایت بانک شهر، در مدت زمان کمتر از دو سال توانسته است به دستاوردهایی چشمگیر دست یابد و با ارائه انواع تسهیلات خرید کالا به بیش از 2 میلیون کاربر در نام خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت مطرح کند.