جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

از آنجا که کاتالیزور خودرو جزو قطعات گران قیمت است، برخی از افراد به دلیل اینکه امکان دریافت معاینه فنی ندارند اقدام به اجاره این قطعه می‌کنند.

فروش خانواده پژو در پایان مرداد 1403 به نسبت مدت مشابه سال گذشته اُفت حدود 34 درصدی را نشان می‌دهد.

امروز در بازار قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماریهای واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: پشه آئدس در هوای گرم و مرطوب امکان رشد و حیات دارد که خوشبختانه با بررسی های صورت گرفته نمونه ای از این پشه در مناطق تحت پوشش دانشگاه گزارش نشده است.

دینار عراق بدون تغییر نسبت به 3 روز پیش، 45 (چهل و پنج) تومان معامله شد

سعید عزت‌اللهی ستاره تیم ملی ایران که بعد از پایان دوره مصدومیت در دیدار مقابل قرقیزستان به میدان رفت و برابر امارات هم فیکس بود، این روزها با شایعه عجیبی مواجه شده است.

پروژه پرماجرای خط لوله انتقال گاز از ترکمنستان به افغانستان، پاکستان و هند معروف به پروژه خط لوله «تاپی» که برای اولین بار در سال 2015 عملیات اجرایی آن در خاک ترکمنستان آغاز شد، بنا به دلایل متعدد و بعضا هم نامعلوم همچنان بلاتکلیف مانده و به نظر نمی رسد اخبار روزهای اخیر مبنی بر شروع دوباره این پروژه در خاک افغانستان، افق چندان روشنی پیش رو داشته باشد.

لیر ترکیه، امروز به 1,750 (یک هزار و هفتصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، کاهش 0.57 درصدی داشته است.

معاون اول رئیس جمهور تصویبنامه هیئت وزیران درخصوص آیین نامه صدور مجوز تاسیس و فعالیت صندوق‌های تضمین غیردولتی را ابلاغ کرد.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پس از تحمل دوره ای بیماری درگذشت.

چشم علیرضا عبدولی دارنده 2 مدال طلای جوانان جهان در کشتی فرنگی، به صورت وی آی پی جراحی شد.

رییس مرکز سنجش و ارزیابی کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: دستیابی داوطلبان مناطق محروم به رتبه‌های برتر کنکور بیشتر شده است.

اوراسیا ریویو در ادامه ادعا کرد، شباهت های پزشکیان و سلف او؛ حسن روحانی، چشمگیر است. هر دو به عنوان صدا های میانه‌رو در داخل ایران تلقی می‌شوند که مایل به تعامل با غرب هستند.

«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه و رئیس‌جمهور سابق این کشور اعلام کرد که مسکو در پاسخ به استفاده ارتش اوکراین از موشک‌های دوربرد غربی برای حمله به عمق خاک روسیه، می‌تواند شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین را با تسلیحات غیراتمی نابود کند.

معامله‌گران فنی معتقدند هدف اول دلار هرات محدوده 59 هزار و 720 تومان است و در صورت عبور از این سطح، احتمال ادامه صعود قوی تا مرزهای بالاتر وجود دارد.

کارشناسان اقتصادی با رصد معیشت کارگران از مسائل نگران‌کننده‌ای خبر می‌دهند؛ اینکه با افزایش نرخ تورم، دستمزد حقیقی کاهش یافته، قدرت خرید کارگران تقلیل یافته و معیشت آنها درگیر مشکلات فراوانی شده است. به همین دلیل افزایش حقوق یکی از مطالبات جدی آنهاست که حالا طرح جدیدی از آن روی میز کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته است.