جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

استرس می‌تواند منجر به خوردن احساسی شود، در این شرایط افراد از غذا به عنوان مکانیسم مقابله استفاده می‌کنند. کمبود وقت و انرژی برای فعالیت بدنی مشکل را تشدید کرده و به افزایش وزن و خطر چاقی کمک می‌کند.

چای میخک سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است. آن‌ها این کار را از طریق مبارزه با رادیکال‌های آزاد در سلول‌های بدن و در نتیجه کاهش و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون انجام می‌دهند.

تخم‌مرغ‌ها به دلیل ارزش تغذیه‌ای خود امتیاز بالایی دریافت می‌کند به این معنی که لزوما باید آنها را در هر وعده غذایی مصرف کرد. مانند همه مواد غذایی سالم، تخم مرغ نیز در کنار سایر غذاهای حاوی مواد مغذی قرار دارد.

انواع مختلفی از سردردها مانند میگرن و سردردهای خوشه ای باعث ایجاد درد یک طرفه (یک طرفه) می شوند. سردرد سمت راست به طور کلی از نظر علل احتمالی تفاوتی با سردرد سمت چپ ندارد. در حالی که سردرد اغلب موقتی است و با درمان کم یا بدون درمان برطرف می شود، برخی از افراد درد طولانی مدت و شدیدی را تجربه می کنند. درمان‌های خانگی، داروها و روش‌ها همگی برای کمک به تسکین علائم شما در دسترس هستند.

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اسرائیل قصد دارد بافت اجتماعی شهروندان فلسطینی را هدف قرار دهند و آنان را مجبور کند که به سمت مرکز و جنوب نوار غزه مهاجرت کنند.

یکی از مقامات ارتش روسیه اعلام کرد که برخی از ساکنان شهر‌های استان «کورسک» روسیه که از این شهر‌ها خارج شده‌اند گزارش‌هایی درباره استفاده احتمالی ارتش اوکراین از مهمات دارای مواد شیمیایی سمی را علیه این شهر‌ها گزارش کرده‌اند.

وزیر کشور ونزوئلا از کشف 400 قبضه اسلحه قاچاق آمریکایی در این کشور خبر داد.

برخی منابع اعلام کردند که سرویس امنیت داخلی اسرائیل برای ترور یحیی السنوار یگان ویژه تشکیل داده است.

جریمه سوار و پیاده کردن مسافر از سوی ناوگان حمل و نقل بین شهری در محلی از خارج از پایانه‌های مسافربری 120 هزار تومان تعیین شده است.

وزیر خارجه فرانسه در پیامی بر استقلال، تمامیت ارضی و صلح‌طلبی ارمنستان تاکید کرد.

سفارت ایران در لندن تاکید کرد: آن زمان که ایران برای دفاع از خودش کشور به کشور به دنبال حتی یک موشک بود سپری شده و امروز با وجود تحریم‌ها، ماهواره پیشرفته ساخت خودش را به فضا می‌فرستد.

تیم فوتبال رئال مادرید با هدایت کارلو آنجلوتی بر تیم رئال سوسیداد پیروز شد.

رئیس کمیته نظامی ناتو حملات موشکی اوکراین به خاک روسیه را کاملا مشروع و موجه خواند.

وزیر ورزش با پدر شیرجه ایران دیدار کرد.

به دنبال واژگوی یک دستگاه خودرو در جاده مشگین‌شهر به اردبیلُ یک نفر جان خود را از دست داد.

جنگنده‌های اسرائیل به منطقه هرمل در جنوب لبنان حمله کردند.