جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از بارش پراکنده باران در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که هزاران نفر در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی در حمایت از مبادله اسرا در غزه تظاهرات کردند.

بریتانیا در پی تحریم هواپیمایی ملی ایران، ایران‌ایر، گفته است که پروازهای این شرکت هواپیمایی به بریتانیا تا 12 ماه دیگر متوقف نخواهد شد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب در شهر‌های شمالی و برخی از استان‌ها از جمله تهران و قزوین تا روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و رعدوبرق خواهیم بود.

قیمت خودرو در معاملات امروز با افزایش همراه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در چندین حمله پیاپی نقاط مختلف جنوب لبنان را هدف حملات هوایی قرار داد.

یک مقام مسئول کارگری در ارزیابی منطقه‌ای شدن دستمزد کارگران ابراز عقیده کرد و گفت: موضوع مزد منطقه‌ای در 3 سال گذشته پررنگ شده است و سال گذشته نیز در جریان مذاکرات دستمزد در شورای عالی کار به یکباره مطرح شد و وقت جلسات را گرفت.

بازار خودرو امروز حال و هوای افزایشی داشت و داخلی ها و مونتاژی‌ها با رشد و یا ثبات قیمت‌گذاری شدند و خبری از کاهش قیمت نبود

گروه 7 ادعاهای بی‌اساس درباره دخالت ایران در مناقشه اوکراین از طریق ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه را تکرار کردند.

علی احمدنیا با حکم رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت منصوب شد.

نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، روز آینده 25 شهریور اعلام می‌شود.

معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد نسبت به تداوم رویه غیرقانونی در یک بانک غیردولتی هشدار داد.

مهدی مشایخی با حکم وزیر نفت به عنوان مشاور وزیر و رئیس حراست صنعت نفت منصوب شد.

وزیر نفت عراق که برای یک سفر کاری به آمریکا سفر کرده بود، به خاطر عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان با اسکادرانی از پهپادهای تهاجمی، پایگاه جدیدی از تیپ 769 لشکر الجلیل در «عین مارگالیوت» را هدف قرار داد.

با نزدیک‌تر شدن به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بحث‌ها درباره سیاست خارجی دولت بعدی آمریکا برجسته‌تر شده است. سه‌شنبه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کنونی، در فیلادلفیا پیش از رای‌گیری در 5 نوامبر به مصاف هم رفتند.