جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی عباسعلی رضایی را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد.

رییس شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

دونالد ترامپ و کامالا هریس در مناظره، دیدگاه‌های کاملاً متضادی در مورد طیف وسیعی از مسائل سیاست خارجی ارائه کردند.

یک مقام ارشد بلاروس با بیان اینکه ایالات متحده خواهان درگیر کردن کشورهای بیشتر در جنگ اوکراین است، اجازه استفاده از تسلیحات غربی علیه خاک روسیه را تلاشی از سوی واشنگتن برای آغاز جنگ در اروپا دانست.

رقابت‌های جهانی اسکیت بخش فری استایل در حالی در ایتالیا در حال برگزاری است که بانوان ایران موفق به کسب مدال طلا و برنز این رقابت‌ها شدند.

سفیر ایران در روسیه با اشاره به تحریم شدن راشاتودی توسط آمریکا گفت: «وظیفه رسانه، شفاف‌سازی حقایق و وقایع است. طرح این ادعا که یک رسانه درحال مداخله در مسئله‌ای است، خنده‌دار و مضحک است.

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از یکم شهریور آغاز و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

سفیر ایران در روسیه با اشاره به تحریم شدن راشاتودی توسط آمریکا گفت: «وظیفه رسانه، شفاف‌سازی حقایق و وقایع است. طرح این ادعا که یک رسانه درحال مداخله در مسئله‌ای است، خنده‌دار و مضحک است.

سران سه قوه به میزبانی رئیس جمهور تشکیل جلسه دادند و به بررسی مهمترین مسائل جاری پرداختند.

جان ای. هربست، مدیر ارشد مرکز اوراسیا شورای آتلانتیک و سفیر سابق ایالات متحده در اوکراین در پاسخ به سوال‌های این نشریه در باب رویکرد دولت بعدی آمریکا در ارتباط با جنگ در اوکراین تاکید داشت که دو نامزد نکته تازه‌ای مطرح نکردند و تلاش داشتند تا با توسل به آنچه در جریان بوده است، رویکرد پیش رو را تبیین کنند.

ناوگروه 98 نیروی دریایی ارتش، پس اجرای موفق مأموریت خود در دریای سرخ برای تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی کشورمان، به میهن بازگشت.

در پی شکایات مردمی متعدد به سازمان بازرسی کل کشور، معاون اقتصادی این سازمان طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد نسبت به تداوم رویه غیرقانونی در یک بانک غیردولتی هشدار داد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان 1403، بازار سهام همچنان تمایلی به برگشت به مدار صعودی ندارد. شاخص کل در جریان معاملات روز جاری با افت بیش از 9 هزار واحدی همراه شد.

سقوط جنگنده آموزشی نیروی هوایی بلغارستان مانع برگزاری نمایشگاه هوایی ویژه ناتو در این کشور شد.

هکرهای منتسب به روسیه به شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین آمریکا حمله کردند.

نائب رئیس اسبق مجلس به سفر رئیس جمهور به عراق واکنش نشان داد.