جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

زیان ناخالص شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1401 حدود 124 میلیارد تومان برآورد شد.

رهبر معظم انقلاب ماجرای ازدواج شان را تعریف می کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد اعلام کرد: حریق یک هتل در مشهد مهار شد.

چهارشنبه هفته گذشته بود که رسانه‌ها از خبر فوت مادر کریم باقری، پیشکسوت بااخلاق پرسپولیس و تیم ملی خبر دادند. اما واکنش‌ها به این خبر تا امروز هم ادامه داشته است.

معاملات بازار طلا و سکه نخستین روز هفته را با سیگنال صعودی اونس طلا پس از ثبت رکورد تاریخی سپری کرد و در حالیکه بازار طلا و سکه با پشتوانه رکوردزنی قیمت طلای جهانی به سمت صعود رفتند و وارد کانال جدید شدند، اما بازار ارز از سطوح بالایی هفته گذشته عقب‌نشینی کرد

فیلمی که از لحظه بالا رفتن مسعود پزشکیان - رئیس جمهوری از پله‌های هواپیما به قصد خروج از ایران و ورود به کشور عراق منتشر شده، بسیاری از کاربران فضای مجازی را به وجد آورده است.

مراسم عهد سربازی در حالی در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد که تصویر جالبی از این حضور باشکوه به ثبت رسیده است.

تقریباً بیش از 50 درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان، به دلیل کمبود تجربه، اولین «فرصت شغلی» مناسب خود را از دست می‌دهند و به همین دلیل است که کارفرما‌ها عموماً به دنبال کارکنانی با تجربه می‌گردند که حداقل دوره‌های کارآموزی مناسبی را گذرانده باشند.

دغدغه دستیاران پزشکی کم نیست؛ از ساعات کاری طولانی تا دریافت حقوق ناچیز. حالا معاون اموزشی وزیر بهداشت حامل خبر خوشی برای این گروه است. آنگونه که ابوالفضل باقری‌فرد خبر داده، حقوق دستیاران پزشکی از پاییر امسال افزایش پیدا می‌کند.

با وجود انتشار خبر برکناری رئیس دانشگاه تهران از این سمت، پیگیر‌ی‌های اقتصادنیوز نشان داد هنوز یک سال و سه ماه از حکم ریاست محمد مقیمی باقی مانده است.

اوراسیاریویو با انتشار گزارش ادعایی درباره سیگنال های ایران در باب کاهش تنش ها با جبهه غربی مدعی است، در شرایط کنونی گمانه‌زنی ها درباره احیای احتمالی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مطرح است.

حزب‌الله لبنان مقر توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

جزئیات نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه اعلام شد.

گروهی از ناظران مدعی اند ایران در رویکرد سیاست خارجی خود تغییر چشم گیری ایجاد کرده و نشان داده که خواهان تعامل با آمریکا و تروئیکای اروپایی درباره برنامه هسته‌ای‌اش است.

وزیر امور خارجه به تحریم‌های جدید علیه ایران واکنش نشان داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: مجلس از مدیران ایران خودرو بابت یک تخلف توضیح خواهد خواست.