شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاهدان عینی در سرزمین‌های اشغالی از شنیده شدن صدای انفجارهای پیاپی در شهر حیفا و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بازار خودرو امروز شاهد شیب نزولی قیمت عمده خودروها در مقایسه با روز گذشته است؛ روندی که در پی نوسان نزولی قیمت دلار به شکل گرفت.

واشنگتن در راستای افزایش امنیت و دفاع از رژیم صهیونیستی در صورت لزوم، «چند هزار» نیرو و تجهیزات اضافی به غرب آسیا ارسال خواهد کرد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال در دومین بازی لیگ نخبگان آسیا با برتری تیم میزبان همراه بود.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه با حمایت آشکار این کشرو ادامه دارد، مدعی شد که باید فورا به آتش بس دست پیدا کرد.

سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) مدعی تلاش‌های فزاینده ایران برای ترور مقامات صهیونیست در فلسطین اشغالی شد.

وزرای خارجه عضو G7 با صدور بیانیه‌ای مشترک، ادعا کردند اگر مسکو نیروهای خود را به طور کامل از خاک اوکراین خارج کند، جنگ خاتمه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از اواخر فردا سه‌شنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود و به تدریج آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان را در بر می‌گیرد.

نوزدهمین حراج سکه طلا با تخصیص 11 هزار و 705 قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید.

معاون اول رئیس‌جمهور به منظور شرکت و سخنرانی در نشست رؤسای دولت‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، فردا به ارمنستان می‌رود.

استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر به مصاف السد می‌رود.

رئیس مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت از تماس و اطلاع رسانی به مرکز اورژانس 115 در پی غرق شدن 15 نفر در بخش مرکزی جیرفت خبر داد.

حزب الله اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین کفارگلعادی را با موشک «نور» هدف قرار داده است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران همچنان در محدوده‌های مثبت و منفی یک درصدی مورد معامله قرار می‌گیرد و این وضعیت برای سال 1403 به یک روال عادی تبدیل شده است.