شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: تخمه شکستن محرکی کوتاه مدت است که به سرعت باعث آزاد شدن دوپامین بین سلول‌های مغزی می‌شود و به فرد پیام لذت بخش می‌دهد که دوباره تکرار کند.

نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد که صاعقه بیشتر در آسمان‌های پر از آلودگی رخ می‌دهد.

چین از اولین طراحی لباس فضایی خود برای فرود بر ماه پرده‌برداری کرد و با این کار برنامه‌های خود برای فرود انسان بر ماه تا سال 2030 به سمت جلو پیش برد.

ممکن است باورهای مختلفی از بیماری دیابت در ذهن خود داشته باشید. این اینفوگرافیک تلاش می‌کند برخی از آنها را در ذهن شما اصلاح کند.

زبان سالم، صورتی رنگ است؛ گرچه شدت صورتی بودن ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. برای نحوه رعایت سلامت زبان، این مطلب را بخوانید.

تحقیقات انجام شده توسط پروفسور بارتو نشان می‌دهد 2 مرحله حیاتی از زندگی وجود دارد که در آن عوامل استرس زا به احتمال زیاد بر بدن تأثیر گذاشته و باعث سرطان می‌شوند: یکی دوره پِری‌ناتال در رحم است و دیگری در دوران نوجوانی تا 20 سالگی.

رویترز ادعا کرد که ارتش لبنان از مرز جنوبی این کشور با شمال فلسطین اشغالی عقب‌نشینی کرده است.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل از شلیک دست‌کم 10 موشک از لبنان به سوی مسگاف عام خبر داد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: 18 فقره پرداخت به بیرانوند داریم که اعداد روشن است. فکر می‌کنم جمع پرداختی‌ها حدود 19 میلیارد بوده است

وکیل بیرانوند اعلام کرد: ما برای جعل برخی اسناد توسط باشگاه، شکایت کردیم؛ تعدادی اسناد مالی وجود دارد که باشگاه در آن‌ها دست برده و عناوین را تغییر داده است که روی این موضوع شکایت کردیم.

95 شهروند در 24 ساعت گذشته در مناطق شهری و روستاهای جنوب، بقاع و بیروت به شهادت رسیده‌اند

اسرائیل طی هفت نوبت ضاحیه در جنوب بیروت را هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد مورد حمله قرار گرفته است.

وزیر خارجه نیکاراگوئه گفت: ما اقدامات قدرت‌های جهانی زورگو علیه نیکاراگوئه و کشورهای دوست ما از جمله ایران، کوبا، سوریه و ونزوئلا را به شدت محکوم می‌کنیم.

نظامیان اسرائیلی در مزارع و باغات مقابل شهرک‌های «العدیسه» و «کفرکلا» لبنان هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های لبنانی از حمله هوایی به مناطقی از ضاحیه جنوبی بیروت خبر می‌دهند.