شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه لبنان یکی از اولویت‌های مهم این کشور در وضعیت کنونی را اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل برشمرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است اینکه رای پرونده اختلاف باشگاه پرسپولیس و بیرانوند با تاخیر اعلام می‌شود شائبه برانگیز است.

روزنامه کیهان شماره هشتم مهرماه خود؛ یعنی یک روز پس از شهادت سیدحسن نصرالله، بار دیگر ماجرای ایران و FATF را به میان کشید و به دولتی‌ها گوشزد کرد که پذیرفتن پیش‌شرط‌های FATF به معنای «قطع هرگونه روابط مالی با این بازوهای منطقه‌ای ایران» یعنی گروه‌های مقاومت است.

آتش سوزی انبارهای بازار کنزالمال خرمشهر که ظهر دوشنبه رخ داد سرانجام ساعت 17:30 امروز مهار شد اما همچنان عملیات خنک سازی و لکه گیری آن ادامه دارد.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران گفت نقش هیات ایرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در جلب توجه جامعه جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی بسیار برجسته بود.

همزمان با انتشار اخباری درباره آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به خاک لبنان، برخی منابع خبری از تخلیه شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

عطاءالله هاشمی، عضو شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی گفت: قیمت 32 قلم کالای مشمول قیمت‌گذاری برای سال زراعی جدید تعیین تکلیف شد.

در جدیدترین اقدام انتقادی، روزنامه کیهان در شماره صبح یکشنبه خود به تلاش دولت مسعود پزشکیان برای عادی سازی روابط با گروه ویژه اقدام مالی تاخته است.

شاهدان عینی در سرزمین‌های اشغالی از شنیده شدن صدای انفجارهای پیاپی در شهر حیفا و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بازار خودرو امروز شاهد شیب نزولی قیمت عمده خودروها در مقایسه با روز گذشته است؛ روندی که در پی نوسان نزولی قیمت دلار به شکل گرفت.

واشنگتن در راستای افزایش امنیت و دفاع از رژیم صهیونیستی در صورت لزوم، «چند هزار» نیرو و تجهیزات اضافی به غرب آسیا ارسال خواهد کرد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال در دومین بازی لیگ نخبگان آسیا با برتری تیم میزبان همراه بود.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان و غزه با حمایت آشکار این کشرو ادامه دارد، مدعی شد که باید فورا به آتش بس دست پیدا کرد.

سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) مدعی تلاش‌های فزاینده ایران برای ترور مقامات صهیونیست در فلسطین اشغالی شد.

وزرای خارجه عضو G7 با صدور بیانیه‌ای مشترک، ادعا کردند اگر مسکو نیروهای خود را به طور کامل از خاک اوکراین خارج کند، جنگ خاتمه می‌یابد.