سه‌شنبه 3 مهر 1403

دوره مجازی "سدید" ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دوره مجازی "سدید" ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود

میلاد جباری گفت: دوره مجازی "سدید" ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی با هدف توانمندسازی در عرصه‌های مهارتی - معرفتی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: جوانان رضوی با هدف کادرسازی برای انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر رفع دغدغه مقام معظم رهبری در ساخت و تربیت نیروی جوان و مومن انقلابی تلاش می‌کنند.

وی افزود: دیدار جوانان رضوی با مقام معظم رهبری قطعا نقطه عطفی برای موسسه بوده است؛ چرا که این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی شاید برای اولین بار اتفاق افتاده و اکنون این موسسه با نیروی محرکه قوی‌تر و تغییر ساختاری هدفمند برنامه های خود را با قدرت پیش می‌برد. دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین تصریح کرد: اکنون نیز با توجه به خلاهای موجود در حوزه تربیت معرفتی جوانان در سراسر کشور و عدم تعریف صحیح مجموعه‌ای با این دغدغه در سطح کشور، این موسسه در تلاش است در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، با طراحی قالبهای مختلف تربیتی که برای جوان و نوجوان جذاب نیز باشد، معارف اسلامی کاربردی را برای این قشر از جامعه ارائه کند. وی ادامه داد: باور داریم جوان تراز انقلاب اسلامی اگر پایه های اعتقادی درست و محکمی نداشته باشد و اگر توحید را درست معنی نکند در ادامه گرفتار مثلث شوم زر، زور و تزویر خواهد شد و از مسیر توحیدی خدا خارج می‌شود. جباری بیان کرد: امروز جوانان باید آشنایی با مبانی انقلاب و تمدن داشته باشند که می‌تواند انگیزه نسل جوان نخبه را برای قدم نهادن در راستای تمدن نوین اسلامی تقویت کند. وی تاکید کرد: دوره مجازی «سدید» با هدف توانمندسازی معرفتی و مهارتی فعالان فرهنگی و اجتماعی با استفاده از برترین اساتید کشوری این حوزه در سراسر کشور ایران اسلامی برگزار می‌شود. این مقام مسئول گفت: دوره سدید در عرصه‌های مهارتی و معرفتی با 40 ساعت فیلم آموزش غیرآنلاین با ارائه 16 استاد، ویژه فعالان فرهنگی، اجتماعی، مدیران و نیروهای میانی تشکل‌ها برگزار می‌شود و حداکثر مهلت دوره به مدت 60 روز در قالب فیلم‌های تدریس شده اساتید است. وی بیان کرد: این دوره با شرکت چندین شخصیت کشوری به صورت آنلاین و با حضور حجت الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام استاد پناهیان، استاد نادر طالب زاده، مهدی رسولی و استاد وحید یامین پور برگزار می‌شود. جباری عنوان کرد: به برگزیدگان این دوره با حداقل کسب 1400 امتیاز، گواهینامه رسمی و معتبر دوره آموزش مجازی سدید از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی اعطا و به صورت رایگان به همراه بسته متبرک رضوی ارسال خواهد شد؛ همچنین در انتهای دوره ضمن ارائه گواهینامه به دانش پژوهان برتر (برحسب امتیاز کسب کرده در آزمون‌های دوره) بن خرید محصولات (کتب معرفتی، محصولات فرهنگی و رضوی) به ارزش 200 هزارتومان ارائه خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: هزینه حضور در دوره مجازی سدید 400 هزار تومان است که با اعمال تخفیف هزینه با مبلغ 75 هزار تومان به صورت پرداخت اینترنتی انجام می‌شود و مابقی هزینه توسط موسسه جوانان تقبل می‌شود‌. دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی می‌توانند با ارسال عدد 6 به سامانه پیامک 1000888 یا از طریق سایت said.javanan.org برای ثبت نام در دوره مجازی سدید اقدام نمایند. وی در پایان گفت: دوره مجازی سدید در راستای توانمندسازی مدیران میانی و برقراری ارتباط و هم افزایی آنها در سراسر کشور به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی برگزار می‌شود. انتهای پیام /