چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دولت پروژه‌های راهسازی کرمان را تامین اعتبار می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دولت پروژه‌های راهسازی کرمان را تامین اعتبار می‌کند

کرمان - ایرنا - معاون ساخت و توسعه راه‌ها اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: پروژه‌های راهسازی این استان از جمله باند دوم محور بم - جیرفت، محمد آباد ریگان - بندر جاسک، راور - دیهوک، چترود - راور و محور زرند - کوهبنان با پیگیری استاندار کرمان از محل بودجه ملی تامین اعتبار شد.

عطاالله منوچهری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویکرد دولت تامین اعتبار پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالاتر است و بودجه طرح‌های یاد شده تا پایان پروژه توسط دولت تامین اعتبار می‌شود.

وی اظهار داشت: سعید جغتایی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت، سازمان برنامه و بودجه کشور که برای تهیه گزارش و مستندات لازم در جهت تامین اعتبار پروژه های راهسازی شرق استان (بم)، زرند و کوهبنان با پیگیری استاندار به کرمان آمد و از پروژه‌های یاد شده، بازدید کرد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، هدف از بازدید رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان از پروژه های راهسازی کرمان در شهرستان های بم، ریگان، فهرج، زرند و کوهبنان را تهیه گزارش و مستندات لازم برای معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد.

وی افزود: در پی بازدید هفته گذشته علی زینی‌وند استاندار کرمان از پروژه های راهسازی شهرستان‌های یاد شده و پیگیری ایشان بودجه و تامین اعتبار پروژه‌های راهسازی این استان از جمله 'باند دوم محور بم به جیرفت'، 'محمد آباد ریگان به بندر جاسک' و 'محور زرند به کوهبنان' به صورت پایدار از بودجه ملی تا پایان پروژه میسر شد.

لایحه بودجه 1400 توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده که پس از تصویب به قانون تبدیل می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*