دوشنبه 9 مهر 1403

دومین اجلاسیه شهدای طلاب استان مرکزی با 35 عنوان راهبردی در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دومین اجلاسیه شهدای طلاب استان مرکزی با 35 عنوان راهبردی در دستور کار قرار گرفت

کریمی گفت: در راستای تبیین نقش مهم و برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دومین اجلاسیه شهدای روحانی استان در ذیل برنامه های گام دوم کنگره در دستور کار قرار گرفت و با جلسات تخصصی و مشارکت جامعه روحانیت تاکنون بیش از 35 عنوان تخصصی در این راستا به عنوان راهبرد تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست گام دوم ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید اصلانی اظهار کرد: اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) و به شهادت رساندن روحانی پیشکسوت دفاع مقدس و جهادگر و مجروحیت دوتن از طلاب دیگر با هدف ضربه زدن به اتحاد بین مسلمانان و تفرقه افکنی صورت گرفت و پشت اینگونه حوادث تروریستی قطعا دستان ناپاک استکبار جهانی و خصوصا آمریکاو رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی آرزوی تفرقه بین مسلمانان را به گور خواهند برد و به فضل الهی و هوشیاری و بصیرت مردم، دشمنان در جنگ ترکیبی که اختلاف قومی و قبیله ای یکی از ابعاد آن است با شکست جدی مواجه خواهند شد.

کریمی تأکید کرد: شهادت حجت الاسلام اصلانی که خود برادر دوشهید والامقام بود بار دیگر مظلومیت جامعه روحانیت و حضور گمنامانه این عزیزان در عرصه های مختلف پاسداری از حریم اسلام، ولایت و انقلاب و حضور موثر در میدان های خدمت به مردم را نشان داد و روحانیت در طول 43 سال گذشته همواره نقشی مهم و برجسته داشته که باید به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون در سالجاری گفت: در راستای تبیین نقش مهم و برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دومین اجلاسیه شهدای روحانی استان در ذیل برنامه های گام دوم کنگره در دستور کار قرار گرفت و با جلسات تخصصی و مشارکت جامعه روحانیت تاکنون بیش از 35 عنوان تخصصی در این راستا به عنوان راهبرد تعیین شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ولایت پذیری، مردمی، انقلابی و جهادی بودن را ازویژگی های برجسته روحانیت در طول 43 سال گذشته خواند و افزود: اینها باید به خوبی تبیین شوند و جامعه روحانیت در کنار مردم همواره در صحنه بوده و توانسته بزرگترین دستاوردها را خلق کندو در بسیاری از مقاطع همچون کرونا با حضور موثر خود تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.

کریمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیج طلاب و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار استان با مشارکت و هم افزایی که در میان دستگاه های متولی حوزه روحانیت ایجاد کرده اند شاهد اقدامات و برنامه های خوبی هستیم که جای تقدیر دارد و باید ادامه پیدا کند و همکاری ها و پشتیبانی های سایر دستگاه ها نیز جدی تر باشد.

انتهای پیام /