جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو الگوی لواندوفسکی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
دو الگوی لواندوفسکی

مهاجم بایرن مونیخ به جدایی از این تیم واکنش نشان داد. او همچنین از تیری آنری و دل پیرو به عنوان دو الگوی بزرگ خود یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اوله، روبرت لواندوفسکی بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفت و در نهایت در سال 2014 پیراهن بایرن مونیخ را برتن کرد.

لواندوفسکی همواره از بهترین های بایرن مونیخ بوده است و در فصل قبل توانست قهرمانی در سه گانه را با این تیم به دست آورد و به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شود.

این مهاجم لهستانی در واکنش به جدایی از بایرن گفت: من از حضور در این باشگاه بزرگ خوشحال هستم. بهترین احساس را دارم و دلیلی برای جدایی وجود ندارد.

او ادامه داد: فصل قبل توانستیم قهرمانی در سه گانه را به دست آوریم و بعد از آن قهرمان سوپر جام اروپا هم شدیم. ما باید در فصل جاری تلاش خود را دو چندان کنیم چرا که هر تیمی می خواهد ما را شکست دهد. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد که حضور در این باشگاه را تجربه کند.

لواندوفسکی درباره الگوهای خود گفت: من در دوران کودکی و نوجوانی دو الگو داشتم که علاقه زیادی به آنها داشتم. نخست تیری آنری که بازی های او را در آرسنال دنبال می کردم و بازیکن دیگر هم الکس دل پیرو بود.

لواندوفسکی در فصل جاری بوندسلیگا هم عملکرد درخشانی در بایرن مونیخ داشته و بعد از گذشت 10 هفته موفق به زدن 12 گل شده است.

انتهای پیام