دوشنبه 16 مهر 1403

دو هزار و صد برنامه ویژه دهه فجر در استان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دو هزار و صد برنامه ویژه دهه فجر در استان بوشهر برگزار می‌شود

عالی‌زاده گفت: بیش از 2100 برنامه برای دهه فجر امسال برنامه دیده شده که تا پایان 22 بهمن اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها با شعار محوری جشن ملی آغاز می‌شود و در اولین روز این دهه همزمان با سالروز ورود امام خمینی رحمه‌الله علیه ثارالله برنامه‌ریزی شده که راس ساعت 10 با رعایت پروتکل‌ها و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عالی زاده معاون فرهنگی سپاه امام صادق (علیه اسلام) در خصوص برنامه های دهه ی فجر اظهار کرد: 2105 برنامه برای دهه فجر امسال برنامه دیده شده که تا پایان 22 بهمن اجرا خواهد شد.

عالی زاده گفت: این برنامه ها با شعار محوری جشن ملی آغاز می شود و در اولین روز این دهه همزمان با سالروز ورود امام خمینی رحمه الله علیه ثارالله برنامه‌ریزی شده که راس ساعت 10 با رعایت پروتکل‌ها و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. معاون فرهنگی و هنری سپاه اما صادق علیه السلام بیان کرد: ساعت 9:30 دقیقه 12 بهمن‌ماه نمایشگاه کتاب با 3100 عنوان و 7 هزار و 800 جلد کتاب همراه با تخفیف‌های 20 تا 50 درصدی افتتاح خواهد شد.

وی گفت: عناوین کتابهای موجود در این نمایشگاه از دفاع مقدس و نوجوان روانشناسی و سایر عنوان حامی باشد و تا 19 اسفند در حسینیه عاشقان ثارالله دایر می باشد.

عالی‌زاده گفت: کاروان فجر توسط معاونت فرهنگی و صدا و سیمای مرکز بوشهر از شهرستانهای جنوبی آغاز شده و در تمامی مراکز شهرستان‌ها برنامه خواهد داشت که از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود‌.

معاون فرهنگی سپاه بوشهر افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد حل مشکلات و مشاوره به واحدهای صنعتی استان به صورت کلینیک سیار می باشد که با حضور در واحد صنعتی نسبت به مشاوره رفع مشکلات توسط بسیج مهندسین راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: آسیب های اجتماعی مردم در کارگروهی با عنوان مصلحین توسط بسیج حقوق‌دانان بررسی می شود و نسبت به حل و فصل مشکلات خانواده ها و جلوگیری از طلاق اقدام کنند. عالی‌زاده بیان کرد: در موضوع خانواده تفاهم‌نامه‌ای بین دادگستری و سپاه امام صادق‌(ع) استان بوشهر تهیه شده با عنوان طرح مصلحین که به واسطه‌گری بین خانواده‌ها و پیشگیری از طلاق منجر خواهد شد.

عالی‌زاده اظهار کرد: کلنگ‌زنی 100 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد، اهدای بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه و همایش معلم طراز انقلاب در گام دوم از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان بوشهر است.

این مقام مسؤول افتتاح کارگاه عبابافی در روستای بحیری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال دانست.

انتهای پیام /