دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

دو و میدانی

دو و میدانی

وب‌گاه ورزش سه

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: رقابت انتخابی جهت شرکت در مسابقات غرب آسیا برگزار خواهد شد و اولویت ورزشکاران باید شرکت در مسابقاتی باشد که در تقویم فدراسیون دوومیدانی گنجانده شده است.

خبرگزاری تسنیم

بهاره آروین معتقد است که تهران یک شهر زیست ناپذیر شده است چون تنها برای یک «مرد‌ِ جوانِ سرِ کار برو» طراحی شده است نه برای زندگی. او می‌گوید: برای مردها طراحی شده ولی آیا حال مرد خوب است؟ بعد از مدتی او هم احساس می‌کند این شهر جای زندگی نیست.

وب‌گاه ورزش سه

دونده آمریکایی و سریعترین مرد فعلی جهان کسب چهار طلای المپیک پاریس را نشانه گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز (17 اسفندماه) پیرو انجام تعمیرات در قسمت‌های مختف شرکت نفت آفتاب، حادثه‌ای رخ داد. بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان خبرگزاری برنا شد و درخصوص عشق انسان در جهان مدرن توضیحاتی داد. بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان خبرگزاری برنا شد و در پاسخ به پرسشی در خصوص تعریف عشق از نگاه انسان مدرن در جهان مدرن توضیح داد: عشق یک رابطه عاطفی سالم است که هیجان و...

وب‌گاه ورزش سه

دنیای دو و میدانی مشغول واکنش نشان دادن به یک گزارش است که مدعی شده بود کیلیان امباپه 100 متر را تنها 1.5 ثانیه کندتر از اوسین بولت خواهد دوید.

وب‌گاه عصر ایران

مریم طوسی رکورددار ماده المپیکی 200 متر زنان ایران در رشته دو و میدانی بامداد امروز به وقت ایران توانست در آمریکا مدال نقره و مقام دوم این ماده در مسابقه رسمی که مورد تأیید فدراسیون جهانی این رشته ورزشی قرار دارد را به گردن آویزد و رکوردی خیره کننده به جا بگذارد.

وب‌گاه ورزش سه

مریم طوسی در اولین مسابقه رسمی فصل برای رسیدن به سهمیه 200 متر المپیک 2024 در آمریکا به مدال نقره رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تقی عسگری؛ اسطوره شیرجه ایران، گوهری که به تازگی در 100 سالگی کشف شد و مورد توجه نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

دومین مجازات متوالی لوئیس انریکه برای کیلیان امباپه و واکنش عجیب این بازیکن، پی‌اس‌جی را به یک فیلم سینمایی با اکران جنجالی در اروپا تبدیل کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تکتم دستاربندان دونده مازنی الاصل کشورمان با کسب نهمین طلای زنان ایران در داخل سالن آسیا به المپیک 2024 پاریس می اندیشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن تفتیان و فرزانه فصیحی به شکلی عجیب فرصت حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادند.

وب‌گاه ورزش سه

رکورددار دوی سرعت زنان و مردان ایران از حضور در مسابقات داخل سالن جهان به دلیل نداشتن ویزا جا ماندند.

وب‌گاه ورزش سه

"نازنین فاطمه عیدیان" دختر هجده ساله کشورمان تنها با سه سال دویدن، چهار مدال آسیایی کسب کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

با درخشش دختران و زنان ایرانی، کاروان دوومیدانی با سه طلا، شش نقره و هفت برنز در داخل سالن آسیا چهارم شد.

خبرگزاری تسنیم

در پایان مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا دهلان الحمد مدرک ممتاز تایید میزبانی شایسته و موفق ایران از این مسابقات را به سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشورمان اعطاء کرد.

وب‌گاه الف

تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، چهارم شد.