پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

رئیس‌جمهور منتخب باید در تراز جمهوری اسلامی باشد / قدرت رای مردم، معاندین را نگران کرده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رئیس‌جمهور منتخب باید در تراز جمهوری اسلامی باشد / قدرت رای مردم، معاندین را نگران کرده است

رهبران گفت: رئیس جمهور منتخب باید در تراز جمهوری اسلامی باشد تا بتواند در گام دوم انقلاب در مسیر مشخص‌شده اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: این دوره از انتخابات شرایط متفاوتی دارد به طوری که ما وارد گام دوم انقلاب شده ایم، وقتی یک نظام سیاسی از 40 سالگی می گذرد نشان از بلوغ دارد که در گام دوم انقلاب مسیر لازم را مقام معظم رهبری مشخص فرمودند.

وی افزود: لازم است دولتی که روی کار می آید ما را در گام دوم انقلاب برای رسیدن به اهداف ترسیم شده همراهی کند و در واقع دولتی که بتواند با سیاست های کلی نظام حرکت کند و کسی می تواند در این راه گام بردارد که در تراز جمهوری اسلامی باشد.

تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات امروز در حوزه اقتصاد به این دلیل است که به اقتصاد مقاومتی و نگاه به توان و ظرفیت های داخلی توجهی نشد و اقتصاد به برجام گرده زده شد که نتیجه آن امروز مشهود است.

رهبران گفت: قرار است گام دوم انقلاب را با سرعت بیشتری ادامه دهیم و باید در این مسیر فردی با روحیه جهادی و پرتلاش روی کار آید که همان تفکر حاج قاسم را در بدنه دولت پیاده کند تا شاهد رفع مشکلات در کشور باشیم.

وی با تاکید بر تحقیق از رزومه نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: لازم است برای رای دادن سوابق افراد بررسی شود تا طبق آگاهی به فردی که اصلح می باشد رای دهیم.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه برخی می گویند آیا یک رای در انتخابات اثر گذار است، افزود: صدها رسانه خارجی تلاش می کنند تا مردم را از رفتن به پای صندوق های رای مایوس کنند، تلاش معاندین برای این کار به این جهت است که می دانند رای مردم در انتخابات چقدر اثر گذار است و قدرت رای مردم، معاندین را نگران کرده است.

رهبران خاطرنشان کرد: باید به وعده خدا اعتماد کرد، چرا که دست خدا یاریگر است، همانطور که در دوران دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر و موارد دیگر یاری خدا همراه ما بوده همه ما باید ابتدا برای حضور در انتخابات و سپس انتخاب اصلح اقدام نماییم.

انتهای پیام /