دوشنبه 2 مهر 1403

رئیس دفتر رهبری: هیچ کسی جرأت تعرض به ایران را ندارد / دشمن شماره یک ما آمریکا است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رئیس دفتر رهبری: هیچ کسی جرأت تعرض به ایران را ندارد / دشمن شماره یک ما آمریکا است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: دشمن شماره یک ما و همه مسلمانان آمریکا است و باید آگاهی خود از دشمن را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدی گلپایگانی در مراسم آیین رونمایی از طرح های عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان گفت: "در نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنانی با رعایت حجاب به بالاترین مقام‌های علمی، به‌ویژه در رشته‌های پزشکی رسیده‌اند. زنان دانشمند ایرانی در دنیا نام و نشان دارند و حرف جهانی می‌زنند.

بنابر روایت خبرگزاری دانشجو، وی همچنین با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: "در غرب، زنان به‌عنوان ابزار دیده می‌شوند، اما نظام اسلامی احترام ویژه‌ای برای زنان قائل است. " او ادامه داد: "به برکت نظام مقدس، زنان ایرانی به مقامات بالایی دست یافته‌اند. "

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، واکنش دوگانه غرب به حقوق بشر را به شدت محکوم کرد.

محمدی گلپایگانی با اشاره به ماجرای شهادت روح‌الله عجمیان گفت: "قاتل عجمیان، طبق قوانین شرع محاکمه و به اعدام محکوم شد. در مقابل، مدعیان حقوق بشر در غرب فریاد اعتراض سر دادند، اما امروز در برابر کشتار کودکان غزه، سکوت کرده‌اند. "

وی با انتقاد شدید از این استانداردهای دوگانه، گفت: "در غزه، حتی نوزادان و کودکان را می‌کشند و مدعیان حقوق بشر هیچ حرفی نمی‌زنند. "

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به دشمنی آمریکا با مسلمانان و ضرورت شناخت بیشتر دشمن اشاره کرد.

وی گفت: "دشمن شماره یک ما و همه مسلمانان آمریکا است و باید آگاهی خود از دشمن را افزایش دهیم."

او افزود: "تاریخ ننگین آمریکا را در رفتار با سیاه‌پوستان مطالعه کنید. "

گلپایگانی تاکید کرد که نیروهای مسلح ایران امروز در سطحی قرار دارند که هیچ‌کس جرأت تعرض به ایران را ندارد و اشاره کرد: "حزب‌الله لبنان نشان داد که رژیم صهیونیستی چقدر آسیب‌پذیر است. "

27218

کد خبر 1961520