شنبه 29 اردیبهشت 1403

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: بهترین و بزرگ‌ترین جای نمایشگاه کتاب باید در اختیار کودکان باشد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: بهترین و بزرگ‌ترین جای نمایشگاه کتاب باید در اختیار کودکان باشد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار توانا درباره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه امسال از سال‌های قبل خیلی بهتر شده است، زیرا مکان وسیع‌تری را در نظر گرفته‌اند؛ اما بهتر از این هم می‌تواند باشد.

وی در ادامه گفت: من فکر می‌کنم بهترین و بزرگ‌ترین قسمت نمایشگاه را باید در اختیار کودکان قرار دهند. جدی‌ترین اهتمام را باید برای کودکان داشته باشند؛ تا کودکان شوق پیدا کنند که والدین را به نمایشگاه بیاورند. خوب بود در کل شاید توقع من برای بخش کودک بالا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مورد خرید کتاب فرزند خود گفت: دختر من کتاب‌ها و ناشران را می‌شناسد، وقت خوبی قرار داد و با پول تو جیبی خودش کتاب‌های خوبی خرید کرد. او آموزش دیده که از پول‌های خودش برای خرید کتاب هم استفاده کند.

قمی در انتها گفت: همه می‌توانند در ترویج کتابخوانی مؤثر باشند و در این راستا ایده‌های زیادی مطرح می‌شود، یک مثال ساده این است که کتاب‌های خوانده شده را به کتابخانه‌ها هدیه دهیم تا همگی از کتاب بهره‌مند شوند.

وی در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، انتشارات انقلاب اسلامی، مکتب حاج قاسم و سوره مهر حضور پیدا کرد و از آخرین تازه‌های نشر آنان مطلع شد.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 30 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نمایشگاه کتاب

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کتابخوانی باشگاه خبرنگاران توانا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: بهترین و بزرگ‌ترین جای نمایشگاه کتاب باید در اختیار کودکان باشد 2