سه‌شنبه 24 مهر 1403

راهپیمایی الی بیت المقدس در ایرانشهر برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
راهپیمایی الی بیت المقدس در ایرانشهر برگزار شد

زاهدان - ایرنا - مسوول بسیج دانشجویی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه روز جهانی قدس گروهی از جوانان شیعه و سنی این شهرستان از میدان عاشورا تا میدان امام حسین (ع) با شعار «حرکت الی بیت المقدس» راهپیمایی کردند.

رامین سیاسر روز چهارشنبه در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در هیچ شرایطی دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نمی‌داریم.

وی بیان کرد: جوانان شیعه و سنی ایرانشهر شهر میزبانان ولایت بار دیگر در این راهپیمایی با همدلی و وحدت استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند و حمایت خود را از نخستین قبله مسلمانان و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام کردند.

مسوول بسیج دانشجویی ایرانشهر گفت: قدس پاره تن اسلام و مسلمانان است و هیچ چیزی باعث نمی‌شود که ما دست از حمایت از بیت المقدس و مردم فلسطین برداریم.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی از حدود 70 سال پیش سرزمین مردم فلسطین را غصب کرده و در تلاش برای گسترش آن است که مسلمانان جهان برای جلوگیری از آن براساس حقوق بین الملل باید از فلسطینی‌ها حمایت کنند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان پرچم فلسطین، ایران و حزب الله لبنان و پلاکاردهایی با مضمون نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در دست داشتند.

*س_برچسب‌ها_س*