پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قراردادها، در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قراردادها، در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر ادیب و شعر شناس انقلاب اسلامی در دیدار رمضانیه با شاعران، با تأکید بر مظلومیت زبان فارسی، بر افزایش توش و توان زبان فارسی به ویژه در ساحت توانمندسازی گنجینه واژگانی و ساخت ترکیب‌های خوش‌نواخت تأکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبلی گفت: براساس بازخورد‌های اولیه امسال افزایش بیش از 8 درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، قائم مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سه شنبه (هفتم فروردین 1403) از بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند. علی رمضانی، قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلی امام خمینی (ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در...

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت عصرایرانی در نقد تند و صریح خطاب به علی مطهری، مواضع اخیر او درباره نوروز را به چالش کشیده و آورده است؛ به یاد آوریم که خانواده رهبر فقید انقلاب در هر دو نوبت درگذشت حاج سید احمد خمینی درآستانه نوروز 74 و همسر امام در نوروز 89 مراسمی برگزار نکردند تا به عید آسیب نرسد و نوروز را پاس داشتند. حالا آقای مطهری می گوید نباید عید می‌داشتیم! نه برادر! نوروز تعطیل بردار نیست. نه زیر موشک...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی و هیأت بازرسی حزب مستقل واعتدال ایران انتخاب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فریدون جیرانی در روزهای نوروز 77 مشغول فیلمبرداری فیلم «قرمز» بوده است. او در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری ازخاطرات روزهای ساخت دومین فیلمش می‌گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

10 چهره سیاسی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین به سوالاتی درباره بهترین و بدترین اتفاق سیاسی سال 1402 و البته عملکرد دولت و مجلس پرداخته اند.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی پیمان جبلی و وحید جلیلی هم کوتاه آمده اند و صدا و سیما تکانی خورده علی مطهری چه می‌گوید؟ اصلا تصور کنید عید 1403 عزا اعلام می شد و تلویزیون هم از صبح تا شب مرثیه پخش می کرد. مردم جامه سیاه می پوشیدند و در مقابل تلویزیون گریه و زاری می کردند یا سراغ کانال های دیگر می‌رفتند؟! با این نگاه ایده علی آقای مطهری با مصالح امنیتی هم سازگار نیست چون اگر به هوای عید تلویزیون داخلی را تماشا...

وب‌گاه مشرق نیوز

سفارش دهندگان این ویدئو برای اینکه نشان دادن طیف موسوم به خاکستری مخاطب شبکه نسیم بوده‌اند از حجاب غیررسمی و عمدتا کلاه استفاده کرده‌اند.

وب‌گاه الف

سخنگوی اورژانس کشور از رشد 53 درصدی آمار فوتی‌های ناشی از اشتنشاق گاز مونوکسیدکربن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از 24 اسفند تا ششم فروردین، 547 نفر با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند و از این تعداد 26 نفر فوت کردند.