شنبه 1 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عصر ایران

پس از سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» سروش صحت دومین سریال خود را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی سال 1403 در روز سه شنبه 28 فروردین‌ماه در سالن کوثر سازمان صداو سیما با حضور سلیم غفوری قائم مقام معاونت سیما، محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، علی بخشی‌زاده معاون صدا، مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما و احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون برگزار...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشور و نیروهای مسلح ما و هم‌چنین جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده و پوشالی و ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را ثابت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی مدیرعامل توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داه که تبلیغ کولر گازی در صدا و سیما هنوز متوقف نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشور و نیروهای مسلح ما و هم‌چنین جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده و پوشالی و ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را ثابت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیمای سازمان صدا و سیما گفت: برنامه‌های ویژه شبکه‌های تلویزیونی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درحال تدارک است.

وب‌گاه فرارو

مراسم تشییع مربی پرسپولیس برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

نشست «آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب» عصر 28 فروردین‌ماه با حضور رضا مهدوی (آهنگساز و پژوهش‌گر موسیقی) و دکتر مسعود کوثری (استاد دانشگاه تهران) به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ شجاعی در مراسم رونمایی از سامانه مهارت افزایی (اسکیلینو Skillinno) تاکید کرد: رویکردی که در کشور ما نسبت به صنایع وجود دارد یک رویکرد بیمارستانی است. در این نگاه، بیشتر به بنگاه‌های مشکل‌دار و احیای آن‌ها توجه می‌شود همانند اینکه پس از ابتلای یک فرد به بیماری به سراغش رفته و در بیمارستان شروع به مداوای وی کنند....

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست «آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب» عصر 28 فروردین‌ماه با حضور رضا مهدوی (آهنگساز و پژوهشگر موسیقی) و دکتر مسعود کوثری (استاد دانشگاه تهران) به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی مدیرعامل توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داه که تبلیغ کولر گازی سرای ایرانی در صدا و سیما هنوز متوقف نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس تلویزیون با انتقاد از ارزپاشی دولت‌ها در بازار انتقاد کرد و گفت: این دلارها می توانست کشور را آباد کند. طبق روایت این کارشناس، 288 میلیارد دلار مداخله ارزی در 20 سال انجام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته، انتشار فیلمی از لحظه اعلام درگذشت رضا رشیدپور، توسط علی اوجی در سکانسی از فیلم‌سینمایی «سال گربه» با انتقادات و واکنش‌های هواداران این مجری سابق صدا و سیما روبه‌رو شد. در همین راستا، رشیدپور با انتشار ویدیویی اعلام کرد: «من زنده‌ام.»

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست تخصصی آسیب شناسی موسیقی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه به میزبانی مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود شجاعی با ستاره اسپانیایی گل‌گهر در تهران دیدار داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

«دکتر مسعود» تصویر تازه‌ای در قاب تلویزیون است که مسعود صابری، این روزها پس از سال ها فعالیت در حوزه تدریس و جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات و تجربه چند سال خوانندگی؛ برای مردم تدارک دیده است.