یک‌شنبه 18 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه گسترش

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که آزمون «انتخاب مدرسان آموزش خانواده» در تابستان 1403 به‌صورت استانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. او افزود: تعداد مدرسان در هر استان بسته به تعداد متقاضیان و نیاز استان مشخص خواهد شد و هر استان آزمون را به صورت جداگانه و در زمان‌های متفاوت برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 حدود 5 هزار نفر تعیین شده است که داوطلبان از فردا 18 تیر می توانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روانشناسی به ما می‌گوید که همیشه درست نیست که همه چیز را در مورد خود به دیگران بگوییم. در واقع، مسائل خاصی وجود دارد که بهتر است خصوصی بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با افزایش آگاهی‌های جامعه 50 درصد سوء‌تغذیه‌های موجود در کشورهای کم‌توان یا در حال توسعه برطرف می‌شود، بدون اینکه دیناری به بودجه خانواده افزوده بشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با افزایش آگاهی‌های جامعه 50 درصد سوء‌تغذیه‌های موجود در کشورهای کم‌توان یا در حال توسعه برطرف می‌شود، بدون اینکه دیناری به بودجه خانواده افزوده بشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اهدای جوایز آثار شایسته تقدیر چهل و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

با افزایش آگاهی‌های جامعه 50 درصد سوء‌تغذیه‌های موجود در کشور‌های کم‌توان یا در حال توسعه برطرف می‌شود، بدون اینکه دیناری به بودجه خانواده افزوده بشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«النا» که یک دانشجوی اهل گرجستان است، در سال 2022 میلادی هنگام گشت و گذار در شبکه تیک‌تاک، با یک حساب کاربری روبرو شد که تعجب او را برانگیخت. زیرا صاحب این حساب، عکسی بسیار شبیه به او داشت. «النا» که یک دانشجوی اهل گرجستان است، در سال 2022 میلادی هنگام گشت و گذار در شبکه تیک‌تاک، با یک حساب کاربری روبرو شد که تعجب او را برانگیخت. زیرا صاحب این حساب، عکسی بسیار شبیه به او داشت. به گزارش عرشه...

خبرگزاری مهر

شایستگان تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز شنبه 16 تیر با حضور وزیر ارشاد در تالار رودکی تجلیل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روانپزشک می‌گوید: وقتی شما اصرار دارید در 5 فرد متولد یک ماه، خصوصیات مشترکی پیدا کنید، درنهایت موفق می‌شوید. چون شما فقط دنبال نقطه اشتراک در آنها می‌گردید و بالاخره آنها را پیدا می‌کنید. یک روانپزشک می‌گوید: وقتی شما اصرار دارید در 5 فرد متولد یک ماه، خصوصیات مشترکی پیدا کنید، درنهایت موفق می‌شوید. چون شما فقط دنبال نقطه اشتراک در آنها می‌گردید و بالاخره آنها را پیدا می‌کنید. پروانه...

خبرگزاری تسنیم

شایستگان تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، شنبه (16 تیر 1403) در تالار رودکی تجلیل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری آزمون «انتخاب مدرسان آموزش خانواده» در تابستان برگزار می شود به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون «انتخاب مدرسان آموزش خانواده» در تابستان 1403 به‌صورت استانی در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: انتخاب تعداد مدرسان در هر استان بسته به تعداد متقاضیان و نیاز استان است این در حالیست که هر استان آزمون را به صورت جداگانه و در زمان‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

ثبت‌نام دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران در حالی از هفته گذشته آغاز شده که فردا (16 تیرماه) آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرور فکری مقتدای فکری سعید جلیلی که می‌گوید مأموریت مردم ایران حرکت به سمت ظهور است، وظیفه حکومت اسلامی درگیری همه‌جانبه با کفر است، پس از شیوع کرونا در قم بورس آمریکا و اروپا سقوط کرد، مردم دولت مدرن نمی‌خواهند، مشکل حجاب زنان الگوی توسعه غربی است، اینترنت بساط شیطان است و به پوشیدن کت‌وشلوار و استفاده از آسانسور بدبین است... مرور فکری مقتدای فکری سعید جلیلی که می‌گوید مأموریت مردم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت‌نام دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران در حالی از هفته گذشته آغاز شده که فردا (16 تیرماه) آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون است.