یک‌شنبه 18 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفدهمین طرح نیکوکاری اسنپ‌کلاب به «تجهیز کارگاه مهارت‌آموزی برای دختران ترخیص‌شده از سازمان بهزیستی» با همکاری بنیاد خیریه «روشنای امید ایرانیان» اختصاص یافته است.

خبرگزاری تسنیم

قنبریان در کتاب "اهالی تپه ندبه" به گروه سوم در واقعه کربلا می‌پردازد؛ کسانی که او آنها را سانسور شده‌های تاریخ می‌خواند.

وب‌گاه عصر ایران

دلایلی که منجر به ایجاد سرطان می‌شوند عبارتند از خشم فروخورده، یعنی ما نمی‌توانیم بنا به دلایلی در زمان عصبانیت خشم خود را بروز دهیم، دیگر دلیل بروز سطان رنجش مزمن و حل نشده است، شما از کسی رنجشی دارید که آن را بنابر دلایلی مطرح نکردید.

وب‌گاه فرارو

تیپ شخصیتی INTJ که به شخصیت «معمار» معروف است، به خاطر توانایی‌های تحلیلی و استراتژیک قوی‌اش به عنوان یکی از باهوش‌ترین تیپ‌های شخصیتی MBTI شناخته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از تیپ‌های شخصیتی به خاطر ویژگی‌ها و سبک‌های فکری‌شان در برخی حوزه‌ها از نظر هوش برتری دارند. اما کدام تیپ شخصیتی باهوش تر است؟ در ادامه، باهوش ترین تایپ MBTI را به شما معرفی میکنیم. بعضی از تیپ‌های شخصیتی به خاطر ویژگی‌ها و سبک‌های فکری‌شان در برخی حوزه‌ها از نظر هوش برتری دارند. اما کدام تیپ شخصیتی باهوش تر است؟ به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه، باهوش ترین تایپ MBTI را به شما معرفی...

خبرگزاری مهر

کلید اولیه نوبت دوم کنکور سراسری سال 1403 در گروه های آزمایشی پنجگانه 27 تیرماه و نتایج اولیه نوبت دوم به صورت نمرات خام و نمرات کل کنکور در هفته آخر مردادماه اعلام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 طی دو روز یعنی روز گذشته پنجشنبه و امروز جمعه 21 و 22 تیر ماه در 5 گروه آزمایشی تجربی، علوم انسانی، فنی و ریاضی، هنر و زبان‌های خارجی در 408 شهرستان، 625 حوزه امتحانی اصلی و 1747 حوزه امتحانی فرعی و در 5 نوبت برگزار شد.

وب‌گاه الف

همزمان با پایان رقابت فشرده داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری که طی دیروز و امروز انجام شد، پرونده کنکور 1403 به طور کامل بسته شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان؛ به مناسبت آغاز ایام عزاداری شهادت امام حسین (علیه السلام)، بسته مطالعاتی با محوریت کتاب‌های تازه منتشر شده از زندگی امام حسین (ع) و یاران ایشان معرفی می‌گردد. غم نامه «غم نامه»، مقتلی است که دارای ترجمه‌ای روان است و با بهره‌گیری از عناصر داستانی و شعری، آفرینش یافته است. در سه منزل، با همراهی ابن نمای حلی، واقعه عاشورا مرور می‌شود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت اول کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت دوم کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان سنجش اعلام کرد به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) از تاریخ سه شنبه 1403/02/11...

خبرگزاری دانشجو

یه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در گروه علوم ریاضی و فنی در صبح پنجشنبه 21 تیرماه 1403، در گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه 21 تیرماه 1403، در گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه 21 تیرماه 1403 در گروه زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه 21 تیرماه 1403 و در گروه علوم تجربی در صبح جمعه 22 تیرماه 1403 برگزار می‌شود. 984 هزار و 214 نفر در نوبت دوم کنکور سراسری...

خبرگزاری مهر

دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» نوبت دوم کنکور 1403 در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش، گفت: در گروه علوم ریاضی و فنی حدود 125 هزار داوطلب داریم و ظرفیت سال گذشته بیش از 200 هزار نفر بود. برای این گروه اگر همه داوطلبان انتخاب رشته کنند صندلی وجود دارد و رقابت بر سر صندلی بهتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش گفت: دو رشته روانشناسی و حقوق بیشترین متقاضیان رشته علوم انسانی هستند.

وب‌گاه تابناک

درباره گروه علوم انسانی نیز حدود 270 هزار نفر داوطلب وجود دارد که همین حدود ظرفیت وجود دارد. البته در این گروه رشته هایی مانند حقوق و روانشناسی دارای بیشترین رقابت هستند.