جمعه 27 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

طبق نتایج، افرادی که به این دستورالعمل‌ها توجه می‌کردند، پس از چند دور تمرین، سریع‌تر از دیگران موفق به یافتن حرف T می‌شدند. هرچه اطلاعات غیرضروری بیشتری را نادیده می‌گرفتند، سرعتشان در پیدا کردن حرف T بیشتر می‌شد.

خبرگزاری مهر

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در 6 رشته دکتری و سه رشته کارشناسی ارشد دانشجوی غیرایرانی می‌پذیرد.

وب‌گاه فرارو

اختلالات یادگیری به عنوان مشکل مداوم در یادگیری خواندن، نوشتن یا انجام ریاضیات با وجود هوش طبیعی، شنوایی و بینایی سالم، انگیزه کافی و فرصت‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف می‌شود و اینگونه از کودکان از هوش نرمال و بالاتری برخوردارند، ولی در شرایط تقریبا یکسان آموزشی نسبت به دانش آموزان دیگر عملکرد تحصیلی ضعیفتری دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حاشیه حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد علایق فرهنگی بین ایران و عراق را بسیار فراوان و متنوع دانست و گفت: اگر قرار باشد ما بخواهیم این علایق را سرمایه‌ای برای تقویت مناسبات اقتصادی، فرهنگی و هنری فیمابین ببینیم، بایستی این گونه از نمایشگاه‌ها را جدی‌تر بگیریم. وی افزود: حضور ناشران...

وب‌گاه فرارو

استاد دانشگاه «پیپل» در کالیفرنیا در برنامه به «اضافه یک» گفت: «تصویری که درباره رفاه در آمریکا ساخته شده، عین واقعیت نیست. فرش قرمزی برای کسی پهن نشده و فرد به نسبت تلاشی که می‌کند، می‌تواند به امکانات دست پیدا کند. تلاش بسیار زیادی می‌طلبد....»

خبرگزاری مهر

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی می‌گوید ایران کتاب های زیادی دارد که بازارهای جهانی نسبت به آن ها تشنه‌اند اما راه‌های نرفته بسیاری در این‌زمینه وجود دارند.

خبرگزاری تسنیم

پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در غرب تهران میزبان کسب وکارهای فناور پیشروی ملی و بین المللی در حوزه علوم انسانی و نوآوری‌های اجتماعی است.

وب‌گاه فرارو

معضلات اجتماعی از افسردگی و اعتیاد گرفته تا روابط بدون چهارچوب و افزایش میل به خودکشی در جامعه طی سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است؛ معضلاتی که پای آن به جامعه دانشگاهی و به شکل ویژه‌تر میان دانشجویان خوابگاهی هم باز شده و در کنار آن ورود نسل Z به دانشگاه‌ها به‌دلیل نوع نگاه و ذائقه متفاوت آن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی وضعیت را برای دانشگاه‌ها متفاوت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معضلات اجتماعی از افسردگی و اعتیاد گرفته تا روابط بدون چهارچوب و افزایش میل به خودکشی در جامعه طی سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است، معضلاتی که پای آن به جامعه دانشگاهی و به شکل ویژه‌تر میان دانشجویان خوابگاهی هم باز شده و در کنار آن ورود نسل Z به دانشگاه‌ها به‌دلیل نوع نگاه و ذائقه متفاوت آنها در حوزه‌های مختلف فرهنگی وضعیت را برای دانشگاه‌ها متفاوت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامه فائزه هاشمی سخن بسیار گفته شده، مقاله نوشته شده و برخی چهره‌های سیاسی مشهور مصاحبه کرده‌اند. به گمانم شایسته همین است!

وب‌گاه گسترش

آیا با بازیگران دهه شصتی سینمای ایران آشنا هستید؟ در ادامه به معرفی چند بازیگر محبوب این دهه که به زودی چهل ساله می‌شوند، خواهیم پرداخت.

وب‌گاه فرارو

آرامش پاییزی برای همه مطلوب نیست و برخی افراد با زودتر تاریک شدن هوا، دچار تحول روحی می‌شوند. بیماری که در بسیاری از افراد به وجود می‌آید و اگر نتوانند آن را کنترل کنند به مشکلات بیشتری بر می‌خورند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره «روان‌شناسی در فلسفه اسلامی و فلسفه ذهن امروز» با تدریس محمدحسن مرصعی، پژوهشگر و استاد فلسفه اسلامی به بررسی و تحلیل مبحث روان‌شناسی از کتاب «شرح منظومه» و مقایسه آن با دیدگاه‌های جدید فلسفه ذهن در محل خانه اندیشه ورزان برگزار شد. در اولین جلسه از این دوره مرصعی با معرفی کتاب‌های مهم در این زمینه از یونان باستان تا امروز و توضیح اصطلاحات ضروری،...

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی آثار روانشناسی، موفقیت و خودسازی هستید، مطالعه‌ی مجموعه توصیه‌های رابین شارما، این نویسنده‌ی مشهور جهانی، برای شما بسیار لذت‌بخش و آموزنده خواهد بود.