جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

حسرت چهارشنبه‌سوری امن با حوادث مرگباری که در کشور رقم خورد، بار دیگر تمدید شد، به طوری که براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از ابتدای اسفند تا قبل از شروع رسمی مراسم چهارشنبه‌سوری، 13 نفر جان خودشان را از دست دادند و 839 نفر مجروح و معلول شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به دلیل همزمانی بهار رمضان و بهار طبیعت ویژه‌هایی را اعم از سریال و برنامه تا مسابقه و فیلم سینمایی تدارک دیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود حسنلو دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرمبا اشاره به دستاورد‌های سفر اخیر خود به روسیه برای حضور در نمایشگاه کالای کودک روسیه، اظهار کرد: سفر روسیه برای شرکت در نمایشگاه KIDS RUSSIA و همراهی فعالان اکوسیستم صنایع خلاق در این رویداد و همچنین مذاکره با مسوولان دولتی روسیه در این حوزه بود. علاوه بر فعالین حوزه اسباب بازی که در قالب کنسرسیوم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امسال همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان به استقبال سال جدید می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

طرح خدمات امداد نوروزی سایپا با حضور امدادگران جاده‌ای از 24 اسفند سال جاری تا 14 فروردین ماه سال آینده با شعار «راه، همراه می خواهد» اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1394 مسعود شفیعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: «80 درصد افراد جامعه تمایل به ادامه تحصیل دارند و همین موضوع باعث شده تا شاهد افرادی با مدرک دکترا اما بیکار باشیم.»

وب‌گاه فرارو

آخرین آمار‌ها حکایت از 70 درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طا‌ها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» این برای نخستین‌بار نیست که مسوولان درباره افزایش دکتری‌خوان‌ها هشدار...

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش نرخ جرایم رانندگی موضوعی است که این روزها بسیار به آن پرداخته می‌شود، اما افزایش نرخ تنها راه حل کاهش تخلفات نیست چرا که تحولاتی در ساختارهای فرهنگی و اجتماعی نیز نیاز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به فعالیت جایزه کتاب سال جوانان در حوزه نوقلمان بیان کرد: بعد از توقف فعالیت جایزه «گام اول» جای جایزه‌ای که به نوقلمان بپردازد خالی بود، با راه‌اندازی جایزه کتاب سال جوانان این خلا تا حدودی پر شد.

وب‌گاه فرارو

همیشه برای ما دانش‌آموزان روستا آغاز سال تحصیلی عطر و بوی خاصی دارد. حضور آقا معلم در کلاس درس، بوی دفتر و کتاب نو، همهمه همکلاسی‌ها در حیاط و دیوار ریخته مدرسه. همه و همه‌اش جذاب و دلنشین به نظر می‌رسد. اما امسال طور دیگری شروع شد. روز اول آقا معلم سر کلاس نیامد و ناظم جایش را گرفت. وقتی گلایه کردیم، گفتند نگران نباشید به‌زودی می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم پایانی چهارمین جایزه ملی کتاب سال جوانان ایران، با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، آیین اختتامیه چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با حضور دکتر زهرا سلمان رییس پژوهشگاه و اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. در ابتدای مراسم، دکتر زهرا سلمان رییس پژوهشگاه و رییس همایش گفت: تلاش شد در این رویداد بزرگ با حضور حداکثری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای گزافی نیست اگر محمود نبویان را در کنار جواد کریمی قدوسی دوقلوهای پارلمانی ضدبرجام و ضدظریف بدانیم. مرور اظهارات نبویان و اظهاراتش در مجلس نهم و مجلس یازدهم نشان از این دارد که رویکرد او درقبال برجام تغییر قابل‌توجهی نداشته است.

وب‌گاه گسترش

ناصربزرگمهر - روزنامه نگار