جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: به‌رغم همه اصرارها و تاکیدات چهره‌های مختلف بر موضوع اهمیت نرخ مشارکت در انتخابات، برخی چهره‌ها و گروه‌های سیاسی و حتی بخش‌هایی از جامعه معتقد هستند که از اساس نیازی به مشارکت بالا در انتخابات نیست و حتی به صراحت مشارکت حداقلی را ترویج می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: بعد از چند بار بازی در نقش روانشناسان، بالاخره وقتش رسید که هاپکینز نقش پدر علم روانشناسی، زیگموند فروید، را در فیلم «آخرین جلسه فروید» بازی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «کوچه قهر و آشتی و غول جنگ»، دو داستان برای نوجوانان است که با رویکرد تربیتی و روان‌شناسی تالیف شده است.

وب‌گاه فرارو

موجی از اکتشافات علمی جدید نشان می‌دهد که یادگیری گرایش به عدم قطعیت در زمان‌های تغییرات سریع پادزهر امیدوارکننده‌ای برای پریشانی روانی است و نه راهی برای غلبه اضطراب آن گونه که بسیاری از ما تصور می‌کنیم. مجموعه‌ای از شواهد تازه نشان می‌دهند که مدیریت ماهرانه "عدم اطمینان" در مواجهه با مسائل مبهم، جدید یا غیر منتظره یک درمان موثر برای اضطراب و راهی محتمل برای ایجاد انعطاف پذیری و نشانه‌ای...

وب‌گاه فرارو

گوشی‌های تلفن همراه هوشمند واقعا چگونه بر ما و فرزندان مان تأثیر می‌گذارند؟ ما با پنج کارشناس با دیدگاه‌های مختلف صحبت کردیم تا وضعیت کنونی بحث را به تصویر بکشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمبود ویتامین علت بسیاری از آسیب‌هایی‌ست که سالمندان تجربه می‌کنند؛ از افسردگی و بی‌حالی گرفته تا پوکی استخوان. به‌طور طبیعی افزایش سن بدن انسان را دگرگون می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا آن کار را انجام دادم، چرا این موضوع را بیان کردم، چرا و بسیاری چراهای دیگر که روزانه ساعت‌ها در سر و ذهن‌مان تکرار می‌شوند بی‌انکه حاصلی جز پریشانی و آشفته حالی دربر داشته باشند. چرا آن کار را انجام دادم، چرا این موضوع را بیان کردم، چرا و بسیاری چراهای دیگر که روزانه ساعت‌ها در سر و ذهن‌مان تکرار می‌شوند بی‌انکه حاصلی جز پریشانی و آشفته حالی دربر داشته باشند. به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات تعهدات بیمه سلامت در حوزه سوختگی را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

لرز یا رعشه به انقباضات غیرارادی عضله گفته می‌شود که باعث می‌شود قسمت‌هایی از بدن بلرزند. لرزش دست رایج است و اغلب ریشه در استرس یا خستگی دارد. لرزش دست می‌تواند نشانه عوارضی نیز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روانشناس در تعریف سوگ گفت: سوگ پاسخ طبیعی نسبت به یک فقدان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان گفتند حتی تنها چند دقیقه پیاده روی آهسته برای کاهش قابل توجه سطح قند خون در شرکت کنندگان مطالعه کافی بوده است. به طور قابل توجهی، راه رفتن بعد از غذا خوردن با افزایش و کاهش تدریجی سطح قند خون نسبت به نشستن یا حتی ایستادن همراه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق نتیجه تحقیقات انجام شده نواع غذاها می‌توانند به تقویت خلق‌وخو و حتی کاهش علائم افسردگی و اضطراب کمک کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر‌های دینی امام علی (ع)، سمینار «پرواز اندیشه و پویایی نما‌ها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری جمعه 22 دی ساعت 15 در موزه جهانی امام علی (ع) برگزار شد. این سمینار در قالب نشست تخصصی با سخنرانی محسن سلیمانی پژوهشگر، استاد دانشگاه و رییس موزه هنر‌های دینی امام علی...

وب‌گاه فرارو

بازنشستگی زمانی است که همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم؛ دوره‌ای از زندگی که در نهایت می‌توانیم به عقب برگردیم و از ثمره کار خود لذت ببریم. اما بیایید صادق باشیم، همیشه آنقدر که ما تصور می‌کنیم خوشحال‌کننده نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معلمان هم دستورالعمل بارگذاری مدارک را به صورت دقیق مطالعه نکردند به همین دلیل در بارگذاری مدارک دچار خطا شدند و بخش دیگر مشکلات هم مربوط به سایت رتبه‌بندی معلمان بود. برخی معلمان هم دستورالعمل بارگذاری مدارک را به صورت دقیق مطالعه نکردند به همین دلیل در بارگذاری مدارک دچار خطا شدند و بخش دیگر مشکلات هم مربوط به سایت رتبه‌بندی معلمان بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده تشکل‌های...