جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالمندآزاری براساس آمارهای تماس با خط 123 نسبت به قبل مقداری افزایش داشته است که دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد و گاهی نیز ممکن است مردم با خدمات خط 123 بیشتر آشنا شده اند و الزاما به معنای افزایش پدیده سالمندآزاری نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: سالمندآزاری براساس آمار‌های تماس با خط 123 نسبت به قبل مقداری افزایش داشته است.

وب‌گاه الف

یکی از دلایل گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف دخانیات، سهولت دسترسی به آن است. این وضعیت برای دختران ابعادی مضاعف می‌یابد که باعث شده در سال‌های اخیر گرایش بی‌سابقه‌ای به دخانیات پیدا کنند.

وب‌گاه فرارو

وقتی کسی فریبکار است نمی‌دانیم چه چیزی را باید باور کنیم و آیا اصلاً می‌توانیم به او اعتماد کنیم یا خیر. زیرا نمی‌توان تشخیص دادی که چنین فردی چه زمانی خودِ واقعی‌اش است و چه زمانی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی بیشترین فراوانی علل طلاق بر اساس داده‌های سامانه، عدم مسئولیت‌پذیری، عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی و طلاق عاطفی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر ریچاردسون، روانشناس، پس از چندین سال تحقیق نتیجه‌گیری کرده است که پرخاشگری افراد به نزدیکان خود بیشتر از نوع پرخاشگری مستقیم است و شامل بدرفتاری‌های مختلف از جمله فریاد، آزار کلامی و فیزیکی می‌شود. ریچاردسون می‌گوید:«ما نسبت به کسانی که دوست‌شان داریم، بی‌رحم‌تر هستیم».

وب‌گاه ورزش سه

نیکولو فاجولی، هافبک محروم یوونتوس، پس از اولین جلسه‌اش با روانشناس، درباره وضعیتش صحبت کرد.

وب‌گاه فرارو

برای آزمایش دوم محققان نمونه‌هایی را به شرکت کنندگان نشان دادند که چگونه می‌توان جذابیت را به راحتی با استفاده از نرم افزار ویرایش عکس افزایش یا کاهش داد. آنان سپس همان آزمایش را این بار با 401 شرکت کننده تکرار کردند و در آن تنها از صورت زنان استفاده کردند. نتایج نشان داد پس از یادگیری در مورد دستکاری عکس احتمال بیش تری داشت که شرکت کنندگان اولین برداشت خود از افراد درون عکس‌ها پس از...

وب‌گاه ورزش سه

گری لینه‌کر، مجری برنامه مچ آف د دی، ایده منتشر شده در مورد امکان انتقال وینیسیوس جونیور از رئال مادرید به منچستریونایتد را مسخره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان 30 ساله‌ای که قصد خودکشی در کرمانشاه را داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد. جوان 30 ساله‌ای که قصد خودکشی در کرمانشاه را داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ علی‌رضا دلیری فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک نفر در میدان شهدا قصد خودکشی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها حاکی است یک بازی مبتنی بر یک شبکه اجتماعی خارجی که پرسر و صدا و به نوعی جنجالی شده، به سرعت در حال رشد است و کاربران بسیاری به دلایل مختلف از جمله احتمال ارزش یافتن آن در آینده به عنوان یک رمزارز، نسبت به استخراج آن اقدام می‌کنند. بررسی‌ها حاکی است یک بازی مبتنی بر یک شبکه اجتماعی خارجی که پرسر و صدا و به نوعی جنجالی شده، به سرعت در حال رشد است و کاربران بسیاری به دلایل مختلف...

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از بهره‌برداری سه کلینیک کاربردی توانبخشی جمعیت هلال احمر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌بررسی‌ها حاکی است یک بازی مبتنی بر یک شبکه اجتماعی خارجی که پرسروصدا و به نوعی جنجالی شده، به سرعت در حال رشد است و کاربران بسیاری به دلایل مختلف از جمله احتمال ارزش یافتن آن در آینده به عنوان یک رمزارز، نسبت به استخراج آن اقدام می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های مختلف رادیویی با هدف آگاهی بخشی آحاد جامعه در انتخابات اسفندماه، با تدارک ویژه برنامه‌های مختلف به مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور می‌پردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیرا یک بازی، توسط بنیاد Ton طراحی و روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام منتشر شده که کاربران باید یک مینی اپ تلگرام را نصب کرده و روی آیکون‌های آن با نام نات کوین (Notcoin) کلیک کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دهه قبل از بحران مالی بزرگ سال2008، رئیس فدرال‌رزرو، آلن گرینسپن، به یک شبه‌پیامبر مجازی در واشنگتن تبدیل شده بود. همان‌طور که سناتور ایالات متحده، جان مک‌کین، جمهوری‌خواهِ آریزونا، توصیه معروفی داشت، «اگر او زنده یا مرده بود، مهم نیست. اگر او مرده هم باشد، او را نگه دارید و عینک تیره روی صورت او بگذارید.» گراهام آلیسون، استاد دانشگاه هاروارد در مجله فارن‌افرز نوشت: در طول دو دهه...