شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای طرح‌های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده پژوهشکده با همراهی قرارگاه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز آغاجاری، طرح غربالگری رایگان سرطان‌های بانوان را در شهرستان امیدیه استان خوزستان آغاز کردند. در این طرح هیئت پزشکی اعزامی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی شامل فوق تخصص آنکولوژی، فوق تخصص جراح پستان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل گزینش قوه قضاییه از جزئیات آزمون برخط تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه از اوایل بهمن ماه به صورت استان به استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور جزئیات ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره این سازمان به دهک‌های پایین درآمدی را تشریح کرد. مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور جزئیات ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره این سازمان به دهک‌های پایین درآمدی را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، معصومه توکلی با بیان اینکه ارائه...

وب‌گاه فرارو

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خوش بینی آن است که تمام اثرات منفی بر سلامتی که همراه با استرس مزمن و منفی‌گرایی است را به همراه ندارد. واقعیت آن است که اثرات بدبینی را می‌توانید حتی از نظر فیزیکی در بدن خود مشاهده کنید از جمله اثرات کوتاه مدتی مانند جوش، خستگی، معده درد و سردرد. در بلند مدت این اثرات مواردی، چون استرس مزمن هستند که با افزایش خطر بیماری قلبی مرتبط می‌باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از دستانش خون می‌چکد، به نظر تاندون انگشتانش پاره شده، اعصابش چنان خرد است که نمی‌داند دستش خون می‌آید و حتی دلیل مشت زدن به شیشه پنجره اتاق را هم نمی‌داند! اما با این حال و روز قبول ندارد تا نزد مشاور برود. بر اساس اعلام سازمان روانشناسی بیش از 20 درصد افراد جامعه با یکی از اختلالات روان درگیر هستند، همین موضوع اهمیت مراجعه به مشاور و روانشناس...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد بودجه این کمیته تا همین امروز نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد راهبری زن و خانواده بابیان اینکه خداوند بین زن و مرد مودت و مهربانی قرار داده است گفت: پروردگار ابزار زوجیت را مودت و مهربانی قرار داد تا در نتیجه بین این دلدادگی به اسکان و آرامش در بندگی خداوند دست یابیم.

خبرگزاری دانشجو

یست و سومین مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک امروز (سه‌شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل این کمیته برگزار شد. در این مجمع غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه امور بانوان و سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی حضور دارند. در ابتدای این مجمع کمال جوانمرد دبیر کمیته ملی پارالمپیک گزارشی از عملکرد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نزدیک 300 میلیارد هزینه پیش‌بینی شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 135 قرار گرفته و وضعیت هوا نارنجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجتناب از ورود و به کار بردن وام‌واژه‌ها (Loan Words) یا همان واژه‌هایی که از زبان‌های دیگر وارد زبان فارسی می‌شوند همواره از دغدغه‌های ارزشمند علاقمندان به زبان و ادبیات فارسی و اصحاب فرهنگ و ادب کشورمان بوده است. اما این دغدغه ارزشمند گاهی حالت افراطی به خود می‌گیرد، و از مرحله پرهیز و ترس (Fear) عبور کرده و تبدیل به نوعی هراس (Phobia) می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مهدی رضایی، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزئیات پوشش بیمه‌ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در سازمان متبوع خود را توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «Anatomy of a Fall» یادآورِ گفته‌ای از میلان کوندرا، نویسنده شهیر چک - فرانسوی است؛ «هر رُمانی، در زمانه‌ی خود به معمای خودش، بدل می‌شود!» با این تفاوت که اینجا، فیلم به معمای خود، تبدیل شده است.