شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی از ارائه 110 هزار و 999 جلسه مشاوره برای زوجین متقاضی طلاق که در «سامانه تصمیم» ثبت‌نام کرده‌اند طی سه ماهه پاییز خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی علل طلاق بر اساس داده‌های سامانه، عدم مسئولیت‌پذیری، عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی و طلاق عاطفی بوده است. مدیرکل دفتر مشاوره...

وب‌گاه فرارو

معصومه توکلی گفت: طرح «پیشگیری و مداخله در طلاق و کاهش عوارض ناشی از آن» و به دنبال ارائه خدمات روانشناسی به زوجین متقاضی در سال جاری منجر به سازش 21.98 درصد زوجین و بازگشت به زندگی مشترک شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تشکل‌های فرهنگیان معتقدند که اجرای رتبه‌بندی معلمان با این حجم کار خوبی بود که عملیاتی شد و باید از اصل اجرای آن حمایت کرد اما نواقصی در اجرا وجود دارد که باید برطرف شود؛ در این مطلب به الزامات ادامه اجرای رتبه‌بندی پرداخته‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی از ارائه 110 هزار و 999 جلسه مشاوره برای زوجین متقاضی طلاق که در «سامانه تصمیم» ثبت‌نام کرده‌اند طی سه ماهه پاییز خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی علل طلاق بر اساس داده‌های سامانه، عدم مسئولیت‌پذیری، عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی و طلاق عاطفی بوده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: در 3 ماه سوم امسال 110 هزار و 999 جلسه مشاوره برای زوجین متقاضی طلاق که در سامانه تصمیم ثبت‌نام کرده بودند، برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «بلندی‌های بادگیر» از امیلی جین برونته داستانی به یاد ماندنی از عشق و انتقام را به تصویر می‌کشد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی از ارائه 110 هزار و 999 جلسه مشاوره برای زوجین متقاضی طلاق که در «سامانه تصمیم» ثبت‌نام کرده‌اند طی سه ماهه پاییز خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی علل طلاق بر اساس داده‌های سامانه، عدم مسئولیت‌پذیری، عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی و طلاق عاطفی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آوا دختر چهار ساله ارومیه‌ای که به دلیل ضرب و شتم نامادری‌اش پس از بستری شدن در بیمارستان فوت کرد، تنها نمونه ای از کودکانی است که آگاهانه یا ناآگاهانه مورد آزار جسمی و روحی قرار می گیرند.

وب‌گاه الف

وزیر کشور با بیان این‌که «برخی می خواهند دولت را وارد حاشیه‌سازی کنند و قوای کشور را از مسیر اصلی خود که مسیر پیشرفت کشور است، دور سازند»، اظهار کرد: این ها باعث اتلاف انرژی هایی می شود که می‌تواند مردم را امیدوار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: وزیر کشور گفت: ما هم با فساد مبارزه می‌کنیم و هم این مبارزه را اعلام می‌کنیم اما شاید به دلیل عدم تبحر در روایت‌سازی، دشمنان نقطه قوت ما را تبدیل به نقطه ضعف می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن تلاش دارد مشارکتدر انتخابات به حداقل ممکن تقلیل یابد، گفت: برخی می‌خواهند دولت را وارد حاشیه‌سازی کنند و قوای کشور را از مسیر اصلی خود که مسیر پیشرفت کشور است، دور سازند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، جزئیات خدمات تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج برای افراد مبتلا به هموفیلی را توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

در اوایل آبان ماه امسال، اعلام شد که پوشش بیمه‌ای برای خدمات روانشناسی به صورت رسمی فراهم شده است. با این حال، بسیاری از روانشناسان بالینی و متخصصان سلامت هنوز جزئیات این پوشش بیمه‌ای را نمی‌دانند و نمی‌دانند چگونه می‌توانند خدمات خود را با این پوشش بیمه‌ای به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه‌طباطبایی، دکتر کامران شیوندی گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، نتایج نظارت و ارزیابی اجرای برنامه راهبردی 1401 و 9 ماهه 1402، تا پایان دی‌ماه سال جاری اطلاع‌رسانی می‌شود. مدیر دفتر نظارت و ارزیابی و مشاور رییس دانشگاه علامه‌طباطبایی گفت: فرایند نظارت و ارزیابی بر نحوه اجرای برنامه راهبردی دانشکده‌ها در سال 1401 و 9ماهه...