جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب‌های صوتی انتشارات علمی و فرهنگی با نشان «صدای آبی» روی پلتفرم‌های کتابخوانی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب‌های صوتی انتشارات علمی و فرهنگی با نشان «صدای آبی» روی پلتفرم‌های کتابخوانی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران از برگزاری جشن 90 سالگی دانشگاه تهران در سال 1403 خبر داد و از اعضای شورای دانشگاه شامل روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و موسسات وابسته به دانشگاه تهران خواست تا ایده‌ها و نظرات خود را در این رابطه ارائه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، عصر پنج‌شنبه 28 دی با نمایش 180 اثر برتر از هزار و 380 اثر ارسال شده به این رویداد در موزه هنرهای زیبای مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد افتتاح شد و تا چهارشنبه 4 بهمن ادامه دارد. 20 ویژند در بخش مد و صنعت، 23 ویژند در بخش مد تراز و آثاری با محور لباس اجتماع، مجلسی، نوجوان و... در این نمایشگاه عرضه شده است که البته در...

وب‌گاه عصر ایران

آیا شریک زندگی شما واقعا خوب است؟ البته شما دوست دارید فکر کنید که او ایده آل است، اما آیا فقط به حس ششم خودتان اعتماد می کنید؟ آیا زمان هایی نیست که او کارهایی انجام می دهد که باعث شود شما در مورد خوب بودنش دچار تردید شوید؟ این موضوع در همه روابط طبیعی است.

وب‌گاه الف

یک روان‌شناس می‌گوید: اگر آقایان در زندگی مشترک «خصوصاً اگر خانم شاغل باشد» به همسرانشان بی‌توجهی کنند و یا سختی‌های او در زندگی را نادیده بگیرند، هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت سلامت روان زن را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

تهمینه باهری با اشاره به اینکه گزارش‌های جهانی نشان‌دهنده افزایش مصرف کانابیس در دنیاست، اظهار کرد: به طور کلی تعداد مصرف‌کنندگان مواد مخدر طی یک دهه گذشته در مقایسه با دهه گذشته حاکی از افزایش 23 درصدی مصرف مواد مخدر در جهان است، این درحالیست که مصرف کانابیس در صدر مصرف مواد مخدر در جهان قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

تغییرات بزرگ در زندگی اجتناب ناپذیر است، و این امرمی‌تواند مدیریت آن‌ها را برای کودکان یا نوجوانان دشوار کند. تجربیات جدید مانند طلاق، نقل مکان، پیوستن به مدرسه جدید، یا حتی ورود یک فرزند دیگر به خانه، شاید برای او ترسناک باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نکاتی وجود دارد که دانستن آن به پدر و مادر کمک می کند تا در شرایط سخت بتوانند به کودکشان کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره شرایط تیم‌ملی داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال معتقد است شکست ژاپن در نمایش تیم ملی ایران برابر هنگ‌کنگ تاثیر گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بر لزوم حمایت حداکثری از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت، یکی از خبرنگاران که در تمام نشست‌های خبری رقبای ایران حضور پیدا می‌کند اعلام کرده است هیچ فشاری برای کسب نتیجه یا قهرمانی روی آنها نیست.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه مصرف گل اعتیاد آور است، درخصوص درمان مصرف‌کنندگان این ماده گفت: درمان‌هایی که در دنیا برای معتادان مواد مخدر وجود دارد به طور کلی درخصوص درمان مصرف‌کنندگان اوپیوئیدهاست و این درحالیست که هنوز در دنیا پروتکل درمانی استاندارد مشخصی برای مصرف‌کنندگان این ماده وجود ندارد و اغلب روش‌های روانشناسی برای آن‌ها استفاده می‌شود.