سه‌شنبه 3 مهر 1403

روحیه بالای مجروحان لبنانی / روایتی جالب از یک کودک مجروح

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
روحیه بالای مجروحان لبنانی / روایتی جالب از یک کودک مجروح

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) با اشاره به روحیه بالای مجروحان لبنانی منتقل شده به بیمارستان‌های تهران، روایتی جالبی از یک کودک مجروح را شرح داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته بود که رسانه‌های لبنان از وقوع تعدادی انفجار در مناطق مختلف این کشور خبر دادند که بعد از آن مشخص شد در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی، دستگاه‌های پیجر (دستگاهی برای تبادل پیام و اطلاعات) که شهروندان لبنانی از آن‌ها استفاده می‌کنند، همزمان منفجر شده‌اند که بر اثر آن شمار زیادی از لبنانی‌ها به‌شدت زخمی و دچار قطع عضو شده‌اند.

در پی افزایش شمار مجروحان، تعدادی از مصدومان حادثه از لبنان به ایران منتقل شدند تا روند درمان خود را در کشورمان ادامه دهند. جراحی‌ها برای این مجروحان از هفته گذشته آغاز شده و براساس اعلام معاونت درمان، شرایط مصدومان باثبات است. بسیاری از مقامات از جمله رئیس جمهور، رئیس مجلس، شهردار تهران و فرمانده کل سپاه پاسداران به عیادت این بیماران رفتند.

دکتر حسن ابوالقاسمی؛ فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) روایتی جالب از عیادت از مجروحان حادثه تروریستی لبنان را شرح داد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

.