پنج‌شنبه 7 تیر 1403

روز احساسی نورافکن همراه با بغض و اشک! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روز احساسی نورافکن همراه با بغض و اشک! (عکس)

امید نورافکن صحنه‌های احساسی را در جشن قهرمانی سپاهان ایجاد کرد.

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن هافبک جوان سپاهان بعد از سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی این تیم به شدت احساساتی شده بود و در حالی که اشک می‌ریخت اعضای کادرفنی این تیم را در آغوش می‌کشید.

بازیکن جوان سپاهان که اکثر مسابقات نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت ازدست داده بود در نیم فصل دوم مورد اعتماد ویژه کادرفنی سپاهان قرار گرفت و مجدد پیراهن تیم ملی را هم به دست آورد.

او در ترکیب سپاهان بازیکنی کلیدی تبدیل شد و با عملکرد خوبی که داشت شرایط دفاعی این تیم را در سطح بالاتری قرار داد، در فینال جام حذفی با تغییر پستی که نورافکن داشت در سمت چپ خط دفاعی این تیم به میدان رفت و نمایش فوق‌العاده ای ارائه کرد.

بعد از سوت پایان بازی با مس رفسنجان نورافکن با چشمانی سرخ و اشک‌بار در آغوش کادرفنی تیم فوتبال سپاهان قرار گرفت و صحنه های احساسی جالبی را ثبت کرد.

این بازیکن سال‌های طولانی است که در این تیم حضور دارد و اولین جام خود را همراه با طلایی‌پوشان کسب کرده است و تحت تاثیر این موضوع با هیجان و احساسات زیادی در مراسم قهرمانی این تیم شرکت کرد.

نورافکن که بارها در زندگی فوتبالی خود نشان داده که از احساسات و هیجان بالایی برخوردار است در فینال جام حذفی هم بار دیگر این مسئله را ثابت کرد و در حالی که در زمین مسابقه برای موفقیت تیم خود هرچه در توان داشت ارائه کرد در پایان مسابقه هم فراتر از دیگر بازیکنان به خوشحالی و احساسی شدن پرداخت.

عکسها: وحید مومن‌زاده

روز احساسی نورافکن همراه با بغض و اشک! (عکس) 2
روز احساسی نورافکن همراه با بغض و اشک! (عکس) 3
روز احساسی نورافکن همراه با بغض و اشک! (عکس) 4
روز احساسی نورافکن همراه با بغض و اشک! (عکس) 5