پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رونق 17 درصدی در بورس تهران + نمودار

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رونق 17 درصدی در بورس تهران + نمودار

اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد و در 2 روز پایانی هفته به 4 هزار میلیارد تومان بالغ شد.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سهام در این هفته با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 17 درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 771 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه به 3 هزار و 305 میلیارد تومان رسید.

دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام 3 هزار و 385 میلیارد تومان بود. سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 597 میلیارد تومان رشد کرد و در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 255 میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 863 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 294 میلیاردی هفته پیشین، رشد 17 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد رمپنا بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای فولاد، وبملت، حفارس و شگستر در رتبه‌های بعدی بودند.

همچنین نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شگستر، وبملت، حفارس و خاور در رده‌های بعدی قرار داشتند.

بیشترین ارزش معاملات در روز یکشنبه به نمادهای پارسان، فملی، فولاد، وغدیر و ثفارس تعلق داشت و بیشترین حجم معاملات به ذوب، وبملت، خاهن، خاور و شگستر اختصاص داشت.

روز دوشنبه نماد فولاد در صدر جدول ارزش معاملات بود و ثفارس، حفارس، حکشتی و خگستر پشت سر آن بودند. نماد ذوب نیز به همراه حفارس، شگستر، فولاد و شستا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

سه‌شنبه نیز وبانک بیشترین ارزش معاملات را داشت و فولاد، فملی، شبندر و وبملت پس از وبانک قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات هم به ذوب، فولاد، وبملت، شستا و وبانک تعلق داشت.

روز چهارشنبه و در در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای شیران، فولاد، تاصیکو، وبملت و حفارس بیشترین ارزش و نمادهای شیران، ذوب، فولاد، وبملت و حفارس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
رونق 17 درصدی در بورس تهران + نمودار 2