یک‌شنبه 8 مهر 1403

رونمایی از موسیقی که به برکت شهدا متولد شد / شنیدن یک قصه متفاوت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رونمایی از موسیقی که به برکت شهدا متولد شد / شنیدن یک قصه متفاوت

سمفونی «ساحت حماسه» مشتمل بر یک گرامیداشت موسیقایی از 24 هزار شهید گرانقدر استان تهران شامگاه جمعه بیست و نهم دی ماه در تالار وحدت تهران رونمایی و پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمفونی «ساحت حماسه» مشتمل بر روایتی موسیقایی از 24 هزار شهید استان تهران با اشعار علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، رضا یزدانی و میلاد عرفان پور، آهنگسازی امیرحسین سمیعی و خوانندگی محمد معتمدی، سید محسن حسینی، وهاب ابراهیمی، هادی حسن بیگی شامگاه روز جمعه بیست و نهم دی ماه درتالار وحدت تهران با حضور تعدادی مسؤولان و مخاطبان رونمایی شد.

حسینی از مدیران اجرایی این پروژه پیش از این درباره سمفونی «ساحت حماسه» گفته بود: این طرح مشخصاً برای شهدای شهر تهران نوشته شده و روایتی از ایثار و مجاهدت شهدای شهر تهران در مقاطع مختلف تاریخی از ابتدای مبارزات مردم برای انقلاب تا به امروز است. این طرح را شامل هفت موومان با اسامی «شهدای نهضت»، «شهدای دفاع مقدس»، «شهدای مدافع حرم»، «شهدای امنیت و شهدای ترور»، «شهدای دانش آموز، «کودکان و مادران شهید»، «تشییع شهدا» و «خاطره» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. ضمن اینکه ارکستر طلوع مشتمل بر 80 نوازنده و گروه کر در بخش اجرایی سمفونی حضور دارند.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و غلامعلی حداد عادل از افراد حاضر در سالن هستند.

در حال به روز رسانی...