چهارشنبه 18 مهر 1403

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آغاز گر اتفاقات بزرگ در یزد خواهد بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آغاز گر اتفاقات بزرگ در یزد خواهد بود

عابدی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد طلیعه و شروع اتفاقات بزرگ در استان یزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان عابدی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه هر رویدادی که منجر به کشف استعداد و ایجاد انگیزه در جامعه ای که تمایل به تولید آثارفرهنگی، هنری دارد برگزار شود یک اتفاق مبارک است خاطرنشان کرد: این رویدادها می تواند طلیعه وشروع رویدادهای بزرگ تر و اثر گذار تر در سطح جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه اکثر تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان یزد نوجوانان هستند تصریح کرد: این رویداد باعث ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس به ویژه در زیست بوم دانش بنیان خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان داشت: یکی از رشته های اصلی دانش بنیان صنایع فرهنگ پایه است که ذیل صنایع خلاق قرار میگیرد که در کشور ما متاسفانه چندان توسعه نیافته است ولی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی سعی دارد در این حوزه اقداماتی انجام تا بتواند کشور این آثار رشد و اثرگذار باشد.

عابدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حدود چهار دهه است که با فتنه انگیزی روبه رو بوده ودر حال مقابله با استکبار است خاطرنشان کرد: سنگر مقاومت ایران همین محصولات وتولیداتی است که در رسانه تولید و منتشر می شود و مقابل هجمه دشمن قرار میگیرد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک بخش پدافندی دارد که باید در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کند تصریح کرد: یک بخش دیگر نظام جمهوری اسلامی نیز حمله به مبانی سبک غربی و تولیداتی است که منجر به برافراشتن فرهنگ ملی و اسلامی می شود که تولیدات این رویداد توسط این تیم ها می تواند منجر به تقویت روحیه ایمان و خود باوری شود و مواضع ما را در مقابل دشمن تقویت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه ظرفیت های تولید محتوای دیجیتال استان یزد بسیار خوب وغنی است تصریح کرد: حمایت های لازم از این گروه ها انجام نمی شود متاسفانه، زیرا استان یزد یک استان صنعتی واقتصادی بوده و کمتر توفیقی داشتند مسئولان که بتوانند این صنایع را هدایت به صنایع خلاق فرهنگی و محتوای دیجیتال کنند که این کار در سال جدید شروع شده است و امیدواریم در کنار مباحث صنعتی، حمایت از این تیم ها نیز صورت گیرد.

عابدی در پایان اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب پرداخت تسهیلات و حمایت های معنوی از گروه های تولید محتوای دیجیتال استان پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام / ک