دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رویداد کنشگری در انتخابات با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های برتر

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رویداد کنشگری در انتخابات با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های برتر

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رویداد کنشگری با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های تهران تا انتخابات اسفند 1402 با مشارکت بیش از 10 دانشگاه برتر کشور در جریان است و در نظر دارد با افزایش مشارکت فعالان دانشگاهی و دانشجویان در عرصه انتخابات، نسبت به حضور فعال و شناسایی کاندیدای اصلح برای قشر جوان و مردم اثرگذار باشد.

نخستین نشست این برنامه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و دومین نشست این رویداد، روز سهشنبه 17 بهمن ماه از ساعت 14 تا 17 در سالن شهید سلیمانی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

در اولین رویداد، به ایده‌پردازی پرداخته شد و در رویداد دوم نیز حاضران به تعریف عملیات اجرایی برای انتخابات پیش رو پرداختند. این عملیات‌ها در چهار کارگروه تعریف شد. اولین مورد بازدیدهای دانشجویی بود. برگزاری تریبون‌های دانشجویی و حضور میدانی در میادین اصلی شهر نیز از جمله این کارهای عملیاتی بود که انتظار می‌رود با حضور دانشجویان در میان مردم برگزار شود.

در این برنامه جمعی از مسئولین فرهنگی و فعالان تشکل‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های تهران بزرگ حضور داشتند و تلاش افراد حاضر در این نشست بر ارائه راهکارهای عملی مناسب به منظور کنشگری مؤثر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی متمرکز بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

حضرت آیت الله خامنه‌ای

وزارت کشور

جنبش دانشجویی

سواد رسانه

دانشگاه تهران انتخابات 1402 سواد انتخاباتی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
رویداد کنشگری در انتخابات با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های برتر 2
رویداد کنشگری در انتخابات با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های برتر 3
رویداد کنشگری در انتخابات با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های برتر 4
رویداد کنشگری در انتخابات با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های برتر 5