یک‌شنبه 22 مهر 1403

رژیم صهیونیستی غده سرطانی خاورمیانه است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رژیم صهیونیستی غده سرطانی خاورمیانه است

تهران - ایرنا - روزنامه "مالایین میل" مالزی در دوبی، روز جمعه طی گزارشی با بازتاب بخش هایی از بیانات امروز مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، بر آن بخش از سخنان معظم له تاکید کرد که ایشان رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خاورمیانه خوانده‌اند.

به گزارش "مالایین میل"، حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، امروز ضمن توصیف رژیم صهونیستی به عنوان غده سرطانی در خاورمیانه، تاکید کردند که تا آزادی کامل فلسطین باید به مبارزه علیه آن ادامه داد.

این روزنامه نوشت: (حضرت آیت الله) خامنه‌ای رهبر ایران روز جمعه همچنان رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی در خاورمیانه خواند و از شهروندان فلسطینی خواست تا به قیام خود در برابر این رژیم ادامه دهند.

این رسانه مالزیایی به نقل از رهبر انقلاب اسلامی ایران افزود: "قیام فلسطینیان باید همچنان ادامه یابد..... چرا که مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل الله و فریضه و مطلوب اسلامی است، زیرا رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در خاورمیانه به حساب می‌آید".

این خبرگزاری همچنین با اشاره به تشبیه رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا توسط مقام معظم رهبری نوشت: "بی‌گمان از این پس دیری نمی‌پاید که این ویروس صهیونیستی به همت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد".

این روزنامه اضافه کرد:" (حضرت آیت الله) خامنه‌ای و دیگر مقامات ارشد ایران طی سال‌های متمادی بارها خواستار پایان حاکمیت دولت یهودی از جمله از طریق برگزاری همه پرسی در منطقه‌ای در سرزمین های اشغالی شده‌اند که در آن فلسطینیان حائز اکثریت هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*