دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم موقت صهیونیستی، رو به نابودی است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رژیم موقت صهیونیستی، رو به نابودی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گروه‌های معارض بحرینی الوفاق، احرار البحرین، الوفاء الاسلامی، العمل الاسلامی، 14 فوریه و جنبش حق امروز سه‌شنبه در حمایت مسئله فلسطین و مسجدالاقصی بیانیه صادر کردند.

پایگاه خبری «تیار الوفاء الاسلامی» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، تجاوزات وحشیانه و مداوم صهیونست‌ها به مسجدالاقصی و تعدی به نمازگزاران و معتکفان فلسطینی، تروریسم سازمان‌یافته‌ای است که بشریت و مقدسات را با حمایت بین‌المللی هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است، رژیم جنایتکار صهیونیستی در این ماه مبارک، به تجاوزات خود ادامه داده است و نمازگزاران را در مسجدالاقصی هدف قرا می‌دهد و در کنار این جنایات، سه کشور عربی (سوریه، لبنان و فلسطین) را با موشک و سلاح سنگین هدف قرار می‌دهد.

بر اساس این بیانیه، این رژیم موقت، بر مبنای فرهنگ کشتار، انتقام و افراط‌گرایی بنا شده است و قابل تغییر نیست؛ لذا پس از هفتاد سال اشغال فلسطین، بار دیگر از شیوه‌های وحشیانه خود استفاده می‌کند و شاهد سکوت مرگبار و توطئه‌هایی از سوی کشور‌های خارجی هستیم.

این گروه‌های معارض تأکید کردند: باور داریم که این رژیم، حتما از بین خواهد رفت. ملت‌های آزاده ما هم جز مقاومت و بازدارندگی، هیچ راهی در برابر آن ندارند. از ملت‌های خود می‌خواهیم که مواضع خود را در رد شهرکسازی و سیاست‌های تبعیض‌آمیز بیان کنند.

این گروه‌های در پایان از ملت بحرین هم خواستند که در مراسم روز جهانی قدس هم شرکت کنند و پایبندی خود را به مسئله محوری فلسطین نشان دهند.

این روز‌ها صهیونیست وضعیت بسیار بغرنجی دارند؛ به نحوی که از یک سو به خاطر تغییراتی که نتانیاهو در سیستم قضایی این رژیم ایجاد کرده، تظاهرات گسترده‌ای علیه وی و کابینه صهیونیست صورت می‌گیرد. از سوی دیگر، حملات موشکی جبهه مقاومت از چند محور، موجودیت این رژیم را با چالش جدی روبرو کرده است.

چند روز پیش، بیش از صد راکت از جنوب لبنان، شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال فلسطین را هدف قرار داد که سامانه گنبد آهنین فقط بخش کمی از این راکت‌ها را رهگیری کرد و تصاویر و فیلم‌هایی که منتشر شد، نشانگر خسارات به بخش‌های مختلفی از این شهرک‌ها بود.

چند راکت هم به تازگی از داخل خاک سوریه، مواضع صهیونیست‌ها را در جولان اشغالی هدف قرار داد. بسیاری از کارشناسان صهیونیست تأکید دارند که این حملات، مقدمه‌ای برای درگیری‌های گسترده‌تر با این رژیم خواهد بود که خطر جدی برای اشغالگران به شمار می‌رود.